-O maj gasz przeceny na targu!!!- Wykrzyknęła 25 letnia Stasia Boczek była ona najmodniejszą kobietą na tym za dupiu ale i tak wiedziała, że jest najpiękniejsza. Była szósta rano wiedziała, że będzie musiała targać się o nową torebkę Grucci z tymi starymi babami. Ubrała się jak zwykle pięknie i modnie.
Po drodze poszła nakarmić kury i krowy. Poszła szybko po miętowy obsrany krowim gównem rowerek z koszyczkiem gdzie w środku znajdował się notesik od jej byłego męża, którego zabiła bo powiedział, że Robert Makłowicz jest do dupy. Na szczęście wszystko zwaliła na jedyną świnie. Aż przypomniała sobie tą chwile.
-TO BYŁA ŚWINIA TAK TO ONA!!!
-ŚWINIA NIE MOŻE ZABIĆ CZŁOWIEKA- odparła policja.
- ONA GO POŻARŁA!!!!
Ahhh piękne czasy pomyślała.
-NIEEEE!!! JEST JUŻ 6.55 JUŻ STRACIŁAM OKAZJE!!!-Następnie wsiadła na rower i zapieprzała na targ. Po drodze spotkała dziwnie ubrane 15-latki jakoś tak.CO ZA SKANDAL ABY TAK DZIECI SIĘ UBIERAŁY!!!! Wykrzyknęła z złości.
Po drodze zauważyła swoją najlepszą psiapsi Bożenę z jej mężem Julianem. Była pięknie ubrana aż zazdrość ją zżerała.W rączce jej mąż Julian trzymał super hipo najlepsze i najmodniejsze leginsy w tym sezonie!!!! Leginsy galaxy. Miał tez dla niej jej rozmiar tylko dlaczego wiedzieli, że ma ona XXXL? Było to dla niej szokujące czyżby ją śledzą?! Po około 4 godzinach w raju mody szła przez mały las gdzie miała dom. Nagle usłyszała strzały w jej kierunku. Napastnik był cały czarny miał w ręce mały zabawkowy pistolecik. Na oko zobaczyła, że to mały chłopiec! CO ZA SKANDAL ABY DZIECI W TYM WIEKU POSIADAŁY PROŃ- wykrzyknęła. Nagle zobaczyła coś o czym nigdy by nie marzyła był to ROBERT MAKŁOWICZ!!!!! Wziął ją za rękę i biegli. Robert ciągle zostawał w tyle więc musiała biec wolniej aby mu się nic nie stało.
-AAAAAŁŁŁŁAAAAAA MOJA KOSTKA!!!!- wykrzyknął Robert.
Stasia wzięła go na jej rower wyciągnięty z torebki i usiadła na nim wraz z Robercikiem. Nagle zwaliła się z roweru wraz z Robertem.
CZYTASZ
Szalona Stasia//Robert Makłowicz
ActionPewnego zwykłego dnia Stasia poszła na targ kupić najmodniejsze cudeńka nie wiedziała, że spotka tam Robercika! Dowiaduje się wiele strasznych sekretów Roberta. Poznaje gang, któremu nie podoba się to,że Robert ma... -Część 1 (super Batman) -Część 2...