Tysiące i miliony
Stasia po sprawdzeniu google postanowiła się bardziej wczytać w informacje o 3 wojnie z Bydgoszczą. Bydgoszcz była bardzo potężna wręcz niepokonalna więc jedyną bronią do obrony kraju był Makłowicz, który najwidoczniej nie istniał. Stasia cofneła czas o tydzień po. I wpisała ponownie fraze „Makłowicz".
-Makłowicz Robcio mówi o możliwościach cofania się w czasie i o swojej narzyczonej. I dlaczego zapłacił 3 000000000000 zł za tygodniowe usunięcie go z google.
_,,Gdy poznałem moją kochaną Stasie moje życie się zmieniło obrót czasowy serio porzuciłem gotowanie dla ratowania świata i mojej narzyczonej. Cofanie w czasie jest proste ale może go używać tylko stasia ale nie może powstrzymać 3 wojny a dodatkowo z bydgoszczą jedynym ratunkiem jest ja. Zastanawiają się ludzie dlaczego zniknąłem na tydzien a więc aby obmyślić plan ratowania świata"- Mówi Robert Makłowicz nowy superbohater na świecie.
Stasia odszukała Makłowicza a gdy to już zrobiła nie żył zaczeła płakać wręcz panikować jak z gangu dzieci zmieniło się w śmierć. A więc Stasia wzieła książke, którą trzymał makłowicz.
Księga wyszystkiego
1.Jak nie być zjebem str.21
2. Jak lubić życie str.120
3. Jak się nie nudzić str.190
4. Jak mieć gust muzyczny str.250
5. Jak uratować świat str.2137
6. Jak pocałować postać fikcyjną str.200000
otwiera strone 2137 a tam
,, Potrzebne do tego miraculum makłowicz to proste trzeba je zniszczyć a przy tym wypowiadać słowa ,,Twoja stara" po tym nie tylko nikt nie będzie pamiętać tej osoby ani tych wydarzeń ale i też ta osoba będzie nie istnieć"
Stasia bez wahania zaczeła stosować się do instrukcji z płaczem w oczach i
.................................... koniec
Po wydarzeniach
Robert Makłowicz ożenił się w 2023 z Marylą Rodowicz dając mu przy tym nieśmiertelność. Obecnie spędzają wakacje nad Bydgoszczem Wielkim.
Draco Malfoy w 2022 roku po nieudanej próbie napaści na mugolski bank umarł wraz z Harrym Potterem co wiadomo para się potajemnie spotykała.
Voldemord po nieudanej próbie odnowienia nosa zajebał się kijem. Nic nie wiadomo kiedy ale najprawdopodobniej w 2018 roku.
Magda Gessler po otworzeniu najnowszej restauracji została zaproszona do programu Favour Kiczyn tys Word gdzie była w numerze 1. Jest obecnie bogatą milionerką.
Reszta najprawdopodobniej zostałą w gangu.
Podziękowania
Dziękuje wszystkim, którzy zostali do końca mam nadzieje, że długo wyczekiwany koniec wam się podoba. Chciałam aby seria była zdecydowanie dłuższa ale nie miałam ani weny ani czasu :(
Na drugim koncie kontakt (nazwe w pv) pisze książke (normalną) więc zawsze można będzie wpaść bo premiera ok. 14 lutego a ja pozdrawiam was kochani!!!
CZYTASZ
Szalona Stasia//Robert Makłowicz
AçãoPewnego zwykłego dnia Stasia poszła na targ kupić najmodniejsze cudeńka nie wiedziała, że spotka tam Robercika! Dowiaduje się wiele strasznych sekretów Roberta. Poznaje gang, któremu nie podoba się to,że Robert ma... -Część 1 (super Batman) -Część 2...