-Ohhh dady🥵🥵🥵- Powiedziała Halina gdy zobaczyła, że Stasia umawia się z Makłowiczem. Usłyszała cała historie o tym co się wydarzyło było to wręcz nie realne ale aby uratować super Makłowicza trzeba było zebrać ekipa była to ekipa Hejki tu Lenki. Dlaczego taka nazwa a tak detektywem była nikt inny jak Hejka tu Lenka mówili na nią wielka L. Oczywiście nie mogło zabraknąć Bożeny, która zawsze była przygotowana na każdą możliwą sytuację był też z nią jej mąż Julian. Do ich ekipy dołączył się sama Maryla, która przeżyła bo jest nieśmiertelna lol. Mimo, że chciała zabić Makłowicza dołączyła do ekipy. Nie lubiała gangu twoja stara nie raz grozili ich gangowi, że jak nie zapłacą 20 bln zł zabija ich oprócz Maryli bo jest nieśmiertelna. Załatwili tez plaga (tego małego szynszyla z Miraculum). Ich ekipa wyglądała świetnie.
-To gdzie my kurwa idziemy chce mi się siusiu-powiedziała Marylka oczywiście odrazu dostała wyjęty z małego plecaczka toj-toja od Bożeny.
-Ej a gdzie my mamy iść?-Powiedział Julian.
-Mhmhmh.-Powąchała wielka L podłoże ziemi.-Czuje pizzę z dodatkiem wina musimy iść na wschód.
-Skąd wiesz???!!!-Odpowiedziała zmartwiona Stasia.
-Musimy iść w kierunku Grecji jak sama mi mówiłaś Makłowicz je tylko dania, które są z danego kraju wiec idziemy w tamtym kierunku.-Stasi coś nie pasowało to podejrzane, że Makłowicz je pizzę nie lubi przecież tego dania!!Nagle ekipa zauważyła most zrobiony z sznurku i drewna. Ciągnął się 10 metrów innej ścieżki nie było jedynym wyjściem było po nim przejść. Właśnie przechodził kiedy na środku zauważyli kogoś.-O jezu to ten pedofil kamuś!!!-Powiedział blak spierdlający jak najdalej.
-jEsTeM tYlKo CzŁoWiEkIeM🤡✋-Powiedział kamus strzelający najnowszym hellokitty 230.-Cała ekipa wiedziała, że jest on członkiem gangu. Jedyną opcją ochrony była Marylka. Zaczęła iść w jego stronę gdy szczały trafiały ją ona była jak tarcza niezniszczalna. Wzięła hellokitty 230 najlepszy model na rynku i zaczęła w niego oddawać szczały. Wszyscy byli pod wrażeniem super umiejętności Maryli niestety go nie pokonali gdy Marylka wyrwała mu broń przyleciał samolot bardzo ładny luksiko i jak im się nie zdawało wciągał go Lucek (z hp ten stary od świńskiego blondyna).
---------------------------------------
Jak obiecałam pojawiło się heh w tym rozdziale bardziej groźnie bo widzimy kamusia😿🤡
Oby plan się powiódł. Dla osób chętnych co by chciało aby było w kolejnych rozdziałach piszą na ig: _.liv.ia_ 😻🥰
Tutaj odpowiedzi na pytania:
|
|
|
Rok wydarzeń?
•2019 ( bo korona ni ma a chce w 3 części do tego nawiązać)
Ile lat miesięcy to się dzieje?
•narazie 4 miesiące
Ile biedzie rozdziałów?
•między 20-40 (najprawdopodobniej 30)
Ogólnie dlaczego tutaj to udostępniam bo innym nie chce się wchodzić wiec se to niech poczytają sfgsgsgsg
CZYTASZ
Szalona Stasia//Robert Makłowicz
ActionPewnego zwykłego dnia Stasia poszła na targ kupić najmodniejsze cudeńka nie wiedziała, że spotka tam Robercika! Dowiaduje się wiele strasznych sekretów Roberta. Poznaje gang, któremu nie podoba się to,że Robert ma... -Część 1 (super Batman) -Część 2...