Od tamtych zdarzeń minęło ok.5 godzin. Byli oni w bogatym hotelu w Białym Stoku. Poszła się przebrać na tą okazje ubrała się jak na lato choć była zima.-Które?!-Powiedziała pokazując 3 propozycje.
-Przecież w każdym będziesz wyglądać pięknie.- Powiedział.
-Ale no, które?!- Powiedziała.
-Hmmmm myślę, że 3.- Powiedział zadowolony.
Poszła się przebrać w tym czasie Robert zdołał załatwić lizmuzynę. Ona zeszła z pokoju i razem z jej nowym chłopakiem poszła się wymeldować. W limuzynie słuchali disco polo kochali je. Następnie poszli po ich prywatny samolot.
-ROBERT TU JEST PIĘKNIE!-KRZYKNĘŁA.
-Jak się jest batmanem to trzeba mieć wypas samolot.- Powiedział.
Przez 3 godziny rozmawiali, jedli, tańczyli. Aż dotarli do Grecji. Robert był zadowolony bo był już wszędzie. Ona była pierwszy raz po za Podlasiem! Pierwsze co musieli oczywiście zrobić to iść do najlepszego domku na plaży. Po 5 godzinach poszli na romatico obiad.
Bardzo był zadowolony z obiadu. Gdy szli z powrotem zobaczyli, że drzwi od ich domu są otwarte!-Robert znowu nie zamknąłeś drzwi?!-Krzykneła.
-Nie skąd, że.-Powiedział.
Weszli i zobaczyli znajome twarze. No przecież to oni! Byli też z nowymi osobami.
Mieli 2 nowe osoby to TOMASZ KAROLAK i ROXANA KRĘGIEL!!!! Kregiel zaczęła z buzi wydobywać wegiel. Tomasz brał piwo i rzucał w Roberta. Madzia wzięła pomidory i obrzucała nimi nami. Marylka przyniosła linę z 1563 roku do wieszania ludzi. Bez nosy zamiast Avada cos mówił CRUCIOOOO czy coś takiego. Blondyn miał miotłę na której latał. Był beznadziejny latał jak pokraka. Ale zawsze tą sytuacje ratował jej Robert. Zamienił się w nie batmana ale teraz wróżkę winx!!!! Zadziwiło ją ten zwrot akcji. Po 30 sekundach pokonał każdego bez problemowo. Następnie samolotem lecieli na Hawaje.
-Robert co jeszcze przede mną ukrywasz?!-Powiedziała z zmartwieniem.
-Dobrze a więc.....
Rozdziały będą się pojawiać około co 3 dni lub więcej. Jestem teraz w trakcie pisania w miarę normalnej opowieści będzie to fanfiction o Cedricu ale jedyne co zdradzę to, że pojawi się końcem stycznia lub początkiem lutego. Ja wam życzę miłych ostatnich dni ferii :)
CZYTASZ
Szalona Stasia//Robert Makłowicz
AcciónPewnego zwykłego dnia Stasia poszła na targ kupić najmodniejsze cudeńka nie wiedziała, że spotka tam Robercika! Dowiaduje się wiele strasznych sekretów Roberta. Poznaje gang, któremu nie podoba się to,że Robert ma... -Część 1 (super Batman) -Część 2...