Powrót ✈️

103 5 1
                                    

Po około 1 miesiącach wyjechała do Indii miała tam luxsusową wille. Wtedy miała wizytę u jej nowego krusza 😭😭😭😭 lekarz 😏 No to sobie poszła do niego.
-O alah alah alumba lataka.
-Co.
-Akumbino akumba jar.
-Inglisz.
-Babe.
Ona zemdlała gdy usłyszał to słowo aby się upewnić ze ma racje poszła po test ciążowy.
-POZITIW!!!-Wiedziała wtedy ze zaszła z Robertem przez wspólnie picie koktajlu w Czechach. Aż nagle zobaczyła samolot wlatujący w jej dom.

-Robert co ty tu robisz?!!!!-Szcześliwie krzyknęła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Robert co ty tu robisz?!!!!-Szcześliwie krzyknęła.
-BĘDĘ MIEĆ BRAJANKA LUB DŻESIKĘ!-Powiedział.
-Ale ja chce aby była to Dżesika.-Z obrazą popatrzała na Robercia.
-Dzieci o takich mocach jak ja rodzą się w 2 miesiącu ciąży!!!!-Krzyknął.
-C O.-Zadziwiło ją to bo przecież normalne dzieci rodzą się prawie 9 miesięcy!!!
-No tak i będzie mały Brajanek!!!!-Krzyknął.
-Nie bo Dżesika!
Wtedy zobaczyli znajome twarze.

Byli to znane osoby im ale widziała nie dwie ale aż 3 nowe osoby !!!! To Shrek świnka peppa o jakiś typ z nie umytymi włosami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byli to znane osoby im ale widziała nie dwie ale aż 3 nowe osoby !!!! To Shrek świnka peppa o jakiś typ z nie umytymi włosami.
-Kuzynko co ty tu robisz?-Zapytał Robert.
-Nie umyta pani to twoja kuzynka.-powiedziała.
-Przepraszam ale co ty ofermo co ty tutaj robisz a wiec  -10000 punktów dla Slytherinu.-Powiedział ten nie umyty.
-Mój ojciec się o tym dowie!!!-Malflajak powiedział.
-Im peppa pig maj kuzyn Robert hrum hrum.-Świnia powiedziała.
-Aaaaa.-Zaskoczona Stasia zrozumiała sens.
-Dobra brać ich!!!-Maryla krzyknęła.
Nagle gang po nas biegł co chwile patrzała na Roberta.
-Zrób coś!!!-Krzyknęła.
-Mam takie coś jak pasek ładowania moich mocy mam 0% potrzebuje z 60%.
-Co?!-Nagle upadła wraz z Robertem obudziła się w brzydkim pokoju bez Roberta.

---------------------Jakiś tam czas (ok.6 godzin później)----------------------------------------------

-Emmm gdzie ja jestem?-Zapytała.
-Ah te zjebane mugole nic nie czają.-Świński blondyn oznajmił.
-Proszeee chce ich zabić mogę?-Zapytał bez nosy.
-Zastanowię się.-Powiedziała Marylka.
-Ejjjjj No plosie.-Slotko powiedział bez nosy.
-Emmmm zobaczymy.- Maryla oznajmiła.
-A wiec mogę ich na jakiś czas uśpić znowu ale na tak 4 godziny.-Wchodząc powiedział ten nie myjący włosów od teraz postanowiła ze będzie go nazywać zmywara.
-Ale to moje zaklęcie zjebie.-Powiedział ten ten jak on miał podobno chyba Voldek (bez nosy).
-To mogę?-Zmywara zapytała.
-No dobra.-Marylka odpowiedziała.
-Zjebanus-totalus-uspiersalanus!!!!-Zmywarka zaczyna krzyczeć.
Wtedy ona zasnęła w tym czasie u Robcia.---

-Ej bo co my mamy robić?-Zapytał Shrek.
-Chyba pytać.-Karolak powiedział.
-Ale o co?-Shek znowu mózg zjadł.
-Aaaaaaaa wieccccc czemuuu taaaaaa zjebarraaaaaa maaaa duziiii bzusiooooo?!!-Zaśpiewał Roxi.
-No bo ona ten jest w ciąży a te barchoru bendą magiczne!!-Powiedzial Robcio.
-Odaj nam w ja my cię wypuścimy i tem zrobimy KWW.-Powiedziała Madzia.
-Nein!!!!!-Krzyknął.
-Ej ty ten Sznejp przyjdź tu.-Powiedziała Madzia.
-Co się stało?-Zapytał zmywar.
-Uśpij go na więcej niż 2 dni.-Shrek powiedział.
-Ale to zaklęcie umie tylko Voldek.-Odpowiedział zmywar.
-VOLDEK!!!!!-Krzyknęła Madzia.
-Czego chcesz?-Powiedział bez nosy.-Ooooo kogo ja wiedzę naszego batmana.-Powiedział Voldek.
-Ten uśpij go na 2 dni.-Shrek powiedział.
-Eeehhh No dobra uspietaluc-wypierdlanus-dupako-gówniarstwo!!!!-Krzyknął Volcio.

Szalona Stasia//Robert MakłowiczOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz