Partea I

2.3K 23 1
                                    

Vol. I     Emily: Nu am mai iubit pana acum

                                                           By Ioana B.

In intunericul catedralei, ochii ei straluceau. Ochii ei rosii urmareau totul din incapere. Se intoarse pe calcaie si iesi din incapere, intrand in alta. Pe urmele ei veni si el. 

-Te-ai uitat bine? o intreba. 

-Da. Desi este a treia oara cand o vad. 

-Capela Sixtina nu te mai atrage? 

-Sincer... nu. E frumoasa, dar isi pierde din interes in ochii mei. Ma intreb cum se vede in timpul zilei? 

-Ei cum?! Luminata! 

-John... spune-mi din nou de ce. 

-Ce? 

-De ce ai facut-o?  

-Ce sa fac, micuta mea? 

-De ce m-ai transformat intr-un vampir?, tipa. 

-Aaa... asta. Deoarece ma saturasem de singuratate. De ce te plangi? Daca nu eram eu, tu ai fi murit. 

-Ar fi trebuit sa fiu moarta acum o mie sapte sute saizeci si trei de ani. 

-Tot aia... 

-Sincer, eternitatea ma plictiseste de acum. 

-Ehhh... De ce? 

-Nu mai e nimica interesat in viata mea. Totul e...vechi. 

-Vechi! Traim in secolul XXI! Cum sa fie vechi? Ai pana si un telefon! 

-Pentru ce? Nu il folosesc. 

-Te joci pe el. 

-Asta faci tu. Sincer daca nu gasesc un scop sa traiesc... 

-Ce? Ce vei face? 

-Voi renunta. 

Linistea se lasa din nou. In departare se aud pasi. Un om de garda vine in fuga inspre ei. I-a auzit. Indreapta lanterna asupra lor, dar nu reuseste sa ii intrebe ce cauta acolo. John ii retezeaza capul, care se rostogoleste pana la picioarele ei. 

-Emily! Nu ti-am dat viata vesnica pentru ca tu sa renunti la ea din plictiseala. 

-Imi pare rau John, dar trebuie sa gasesc un scop in viata. Rapid! 

-Atunci hai sa calatorim mai mult. 

-Nu mai vreau sa ma mut. Vreau un loc unde sa pot... sa pot fi eu. Un loc diferit. Cu oameni diferiti si interesanti. Vreau un loc nou, care sa fie mereu nou.  

Impinse capul cu piciorul si iesi din catedrala. Strada era goala. Merse cu pasi normali spre hotel. In camera, John era ajuns deja. Se uita la el pentru un minut, apoi intra in camera ei. Un batut la usa ii atrase atentia. Iesi din camera si merse in cea de primire. Acolo se afla un barbat inalt cu fata acoperita de gluga de la hanorac. John se uita la el. 

-Ce vrei?, il intreba. 

-Regina are nevoie de tine, spuse scurt. 

-Regina, spuse Emily usor. Tu ai o regina? 

-Nu, spuse scurt John. Nu am. 

-Domnule Aim. Regina va roaga sa veniti sa o ajutati. 

-De ce eu? 

-Sunteti singura ei speranta. 

-Regina? Tu ai o regina?, repeta Emily. 

-Da, spuse John suparat. Dar nu am mai vorbit cu ea de mult.  

O eternitate si mai mult - Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum