Dupa o scurta liniste, regele isi lua inima in dinti si spuse.
-Crezi ca vei putea sa ai grija de el in continuare?
-Nu mai depinde de mine. Vreau sa ii spuneti totul. Absolut totul, iar el daca ma vrea, eu sunt deacord.
-In regula.
Regina intra furioasa in camera.
-Cine a fost?, intreba ea. Cine ma tradat?
-Kiko, spuse John.
-Kiko!, spuse regina dezamagita. Era unul dintre cei mai buni oameni ai mei. Ce dezamagire! Si mai cine?
-Doi gemeni, un strain si o femeie pe nume Mirranda. Suna cunoscut?
-Deloc. Nu am auzit de ea.
-Spunea ca e mana lui dreapta.
-Nu o stiu. A mai spus si un alt nume?
-Nu.
-Cum arata?
-Par cret, scurt, rosu, inalta, osoasa. Si cred ca era din Franta, dupa accent. Emily?
-Da. Si avea la gat un lant cu o stea ca la evrei. Nu stiu cum se cheama si nu ma intereseaza.
-Stea..., spuse regina ganditoare. Stea... Stiu! Nu o cheama Mirranda. O cheama Valery.
-Asa si, spuse John.
-Era o fata din Franta asa cum ati spus, care a venit aici intr-o excursie cu familia. Familia ei a fost atacata si toti omorati mai putin ea. Ea a fost transformata. La inceput a urat cea ce era, dar apoi a inceput sa iubeasca viata de vampir si pe creatorul ei. A ajuns sa faca orice pentru el.
-Cine era creatorul ei?, intreba Emily.
-Fratele meu.
-Fratele tau?, spuse cei trei impreuna.
-Nu stiam ca ai un frate, spuse regele.
-Refuz sa cred ca mai am un frate, spuse regina cu furie. Cum de nu m-am gandit la asta? Fratele meu e singurul care ar fi facut asta.
-De ce?, intreba Emily.
-Vrea sa conduca Japonia. De cand a fost transformat a vrut, dar l-am oprit eu si l-am izgonit de aici. Se pare ca sa intors.
-Si se pare ca are o armata impotriva ta, spuse Emily.
-Asta nu e bine, spuse regina. Trebuie sa aflu cine este de partea mea si cine nu.
-Bine gandit maestate, spuse John. Cred ca ar trebui sa mergem sa vedem cati vampiri sunt exact din Japonia.
-Da, spuse regina. Vino John.
-Emily, stai aici, spuse John.
Regele ramase cu ochii asupra lui Yuki. Se duse langa el si ii lua mana. O stranse un pic apoi se intoarse cu fata la Emily.
-Iti cer o parere. Cum sa ii spun?
-Nu cum i-am spus eu.
-Ce?
-Nu conteaza. E fratele tau. Te va asculta.
-Am fost fratele lui. Acum sunt mort.
-Nu sunteti mort teoretic vorbind. Sunteti un mort-viu. Un vampir.
-Tot mort raman.
-Corect. Ascultati, sunt sigura ca va asculta si ca va intelege. E un baiat bun.
-E minunat. Ma doare sa ii fac asta.
-Nu e vina ta.
-Multumesc, dar prefer sa ma vad vinovat. Merse inspre usa. Multumesc, spuse zambind si iesi.
CITEȘTI
O eternitate si mai mult - Volumul I
VampireOricât de lunga ar fi viata, fără un scop e în zadar trăită, iar Emily știe asta prea bine și nu mai suporta eternitatea. E hotărâtă sa își găsească un scop ori sa renunțe la tot. In viata ei alături de John, cel care a transformat-o în vampir, apar...