Partea a VI-a

609 23 7
                                    

     Nu mai ezita. Isi infipse colti in el si incepu sa ii suga sangele. Yuki o stranse si mai tare in brate, strangand si materialul rochiei in pumni. Emily simti un gust mai mult decat minunat, era uimitor. Simtea cum sangele lui Yuki o invaluie si cum ii circula prin tot corpul. Yuki gemu usor, iar Emily isi dadu seama ca era prea mult. Isi scoase colti si linse locul in care il musca. Sangele se opri imediat ca sa mai curga.

-Yuki?

-A fost... uimitor. Prima data a fost oribil, dar acum a fost...

-Esti bine?

-De... De ce te-ai oprit?

-Trebuie sa beau cu masura. Daca luam prea mult ai fi murit.

-Sincer ma simt un pic ametit.

-Stiu. Dar o sa te rezolv eu.

     Isi duse mana la gat si cu unghia se taie pe gat. Sangele incepu sa se prelinga. Emily se apropie de gura lui Yuki.

-Linge asta, spuse.

     Yuki scoase limba si ii atinse gatul. Cand intelese ce e, isi lipi gura de gatul lui Emily. Aceasta il cuprinse in brate. Dupa un minut, Emily il indeparta usor.

-Gata. Nu prea mult. Te simti mai bine?

-Ma simt minunat. Nu am gustst vreodata asa ceva. Ce gust aveam eu? Tu minunat.

-Era bun.

-Doar atat?

-Bine era minunat. Nu am gustat vreodata asa ceva. Fericit?

-Ti-am spus ca te iubesc.

-Ma rog. Se ridica de pe el. Fii atent. Tocmai l-am simtit pe John si pe rege. Inseamna ca e intuneric. Voi incerca sa indepartez cat pot din bucatile din cladire. Aprinde bricheta si fi atent.

-Bine.

     Emily puse mana pe bara si o impinse usor in sus. Bucati cazura pe jos, iar Yuki se feri de ele. Se ridica si impinse un televizor, care cazu intr-o parte. Apoi Emily impinse din nou. Bucati cazura in jos. Se urcara pe bucatile cazute si continuara sa impinga. La un moment dat, Yuki gasi o lanterna care era mult mai folositoare ca bricheta. Continuara asa pana cand observara ca cineva de sus ridica bucatile deasupra lor. Emily se opri. Bucatile disparura si atunci cand fusese luata ultima bucata Emily il vazu pe John si pe rege. Acestia ii ajutara sa urce si plecara imediat de acolo. Se urcara in masina si plecara.

-Yuki, de ce arati asa de... proaspat ca sa spun asa, spuse rege uitandu-se atent la fratele lui.

-Pai,...

-Am baut din sangele lui si el din al meu, spuse Emily direct.

-Nu conteaza, spuse John. Bine ca sunteti in regula. Emily, jocul s-a terminat.

-Ce vrei sa spui?

-Am primit veste de la batrani. Au fost omorati noua dintre ei. Suntem chemati la un sfat.

-Noua au fost omorati? Cine?

-Contele Ghimilor, Blazar, Alenor, Printul Brighton, Contesa du Chiarnos, Antonios, Esmeranda, Oslo si Jiroku.

-Oslo si Jiroku erau mereu impreuna si erau printre cei puternici. Cum e posibil?

-Asta nu stim. Tot ce stiu e ca mergem in Romania sa aflam totul.

-Si cum ramane cu regina, intreba regele speriat. Are nevoie de protectie.

-Nu, nu are. In momentul de fata, Emily si cu mine avem nevoie de protectie.

O eternitate si mai mult - Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum