Jungkook memanggil kumpulannya untuk membincangkan hal strategi untuk menjarakkan jimin dengan taehyung
Di sebuah gudang...
Jungkook: wey.... Aku rasa kita kena percepatkan masa untuk menghilangkan jimin daripada pandangan taehyung buat selama lamanya....
Namjoon: kita kena pikir strategi... Jangan main bunuh...
Ho seok: aku tahu macam mana.....
Jungkook: macam mana?
Ho seok: kita panggil jimin di rooftop... Dan dia tak boleh bawa taehyung... Jika dia bawa taehyung... Taehyung akan menjarakkan diri kau dari dia... Sekarang kau tak de attention dia... Jiminkan dapat attention taehyung.... Taehyung takkan percayakan kau lagi.... Melainkan dia akan lebih beri perhatian kepada jimin.... Kalau taehyung beri lebih perhatian jimin... Jimin dengan senang hati melancarkan strategi untuk membunuh taehyung.... That's why kita kena tunggu jimin keseorangan tanpa ada sesiapa....
Suga: kalau macam tu kita culik jimin.... Pastu taehyung tu kita tarik perhatian dia...
Jin: aku ngan ho seok akan tarik perhatian taehyung.... Namjoon kau intip jimin suga kau culik jimin....jungkook tunggu dalam kereta....
Jungkook: good idea....
Di mansion Mr. Kim
Jimin: v.... Boleh tak kalau kita keluar jejalan....
Taehyung: boleh aku pon nak beli barang...
Jimin: okey la kalau macam tu.....aku siap dulu Ye...
SKIP
Di kedai seven eleven
Jimin: aku tunggu luar tau...
Taehyung Hanya mengangguk
Jimin tak tahu yang geng jungkook mengekorinya... That's why dia keseorangan... Dan membiarkan taehyung keseorangan....
Namjoon memberikan isyarat kpada suga untuk mendapatkan jimin. Jimin tak tahu yang suga adalah salah seorang group jungkook... That's why jin mengarahkan suga untuk dapatkan jimin...
Jin dan hoseok memulakan strategi untuk menarik perhatian taehyung memandangkan taehyung Sudah kenal mereka... Jadi Cara untuk menarik perhatian taehyung itu terlalu mudah....
Jin: eh taehyung... V buat apa Kat sini*senyum*
Taehyung: oh v nak beli ramen... Jin hyung buat apa Kat sini?
Jin: teman j-hope beli sprite....
Ho seok memilih mengambil 2 botol sprite...
Tahyung: ooo*boxy smile*
Jin: ni v sorang je ke?
Taehyung: tak dela.... Ada jimin... Tapi dia tunggu luar...
Jin: oooo....
Ho seok memandang luar. Jimin sedang berborak dengan suga...
Suga yang ternampak j-hope memandangnya memberi isyarat... Suga faham Akan hal itu..Suga: jimin... Jom teman aku gi Jalan...
Jimin: tanak sebab aku ada kawan aku... Kat dalam....
Suga: please... Aku Baru datang seoul....
Jimin: and aku pon Baru kenal kau...
Suga terpaksa memberi isyarat kepada namjoon untuk menyuruh Jungkook datang Dan menarik jauh jimin dari kedai Dan taehyung...
Akibat pelaksanaan yang Lambat membuatkan taehyung nmpak yang jungkook menarik jimin...
Taehyung: kenapa jungkook tarik jimin....?..... Hyung kenapa jungkook tarik jimin?*keluar terburu ii meninggalkan jin Dan j-Hope yang memanggilnya
J-hope: habislah...
Taehyung: jungkook.... Kau nak bawak jimin pergi mana?
Jungkook yang terkejut Kerana taehyung tetiba muncul Dan menarik jimin darinya...
Jungkook: aku ada hal nak bincang ngan jimin...
Taehyung: kalau bawak aku tak boleh ke?*meninggikan sedikit suaranya*
Jimin: v.... Don't worry oky...?
Taehyung: jimin okey tak ni? *dengan Nada yang risau*
Jimin: errrr... Ni ada sikit Luka Sebb tadi terhiris pisau yang jungkook pegang... Jangan today Ye v... Tak sikit pon *menunjukkan pisau yang jungkook pegang..*
Taehyung: *terkejut* Kau memang nak bunuh jimin ke...? Kau memang attention seeker ke? Kau atau jimin attention seeker... Haaaaa? Kalini Kau memang nak aku jauhkan diri dari jimin ke... ? Kenapa?*tengking v*
Jungkook: ya memang aku nak bunuh jimin sebab dia nak bunuh kau... Memang aku suruh kau jauhkan diri kau dari dia dan dekatkan diri Kau dengan aku sebab aku kembar Kau....*tengking*
Puas hati kau?Taehyung: Asal Kau mengaku Kau kembar aku?
Jungkook: Kau tak percaya.... Kau tanya jimin...
Taehyung: stop it jangan nak salahkan jimin.... Kalau Kau kembar aku... Dari dulu lagi kau buat ujian dna and tunjuk Kat aku... Tapi Kau.... Tak permah tunjuk keputusan dna.... Dah.... Aku tak percayakan Kau lagi.... Stop it and kita break jadi kawan....
Jimin Dan taehyung meninggalkan kawasan tersebut Dan pergi ke klinik untuk merawat Luka jimin....
Luka jimin tu sebenarnya bukan jungkook yang Lukakan tetapi jimin yang Lukakan Tanpa seorang pon tahu akan hal itu....
TBC
YOU ARE READING
Blue and Grey ✅
FantasyMr. Dan mrs.kim bercerai menyebabkan sepasang kembar iaitu jungkook dan taehyung berpisah. Jungkook mengikuti eommanya manakala taehyung mengikuti appanya ke Busan. Taehyung atau dikenali sebagai v berkawan bersama jimin... Eomma v berkahwin dengan...