Sejak dari itu taehyung tidak pernah berjumpa Sama jungkook... Hal ini membuatkan jimin mudah untuk melakukan kerjanya... Hal ini juga tidak disukai oleh jungkook yang semakin gelisah dengan suasana ketegangan dan memikirkan tentang keadaan kembarnya...
Seminggu yang berlalu selepas kejadian tersebut membuatkan kawan ii jungkook tidak berkawan dengannya kerana jimin telah menghasut semua orang secara senyap.. Kawan ii jungkook tiada kepercayaan pada jungkook....
Mingyu: jungkook... Kalau kau rasa kau kembar v kenapa tak buat ujian dna...? Setakat cakap pon... Aku pon boleh cakap yang aku kembar dia...
Jungkook:.... Okay...aku akan buat ujian dna...
Mingyu: aku tahu kau keseorangan....that's why aku datang sini... Aku tak berapa nak percayakan sangat kata jimin... Kau balik nanti rehat... Jangan cari gaduh...
Jungkook:mmmm
Jungkook berlalu pergi....
Jimin:'my turn now....' getus hati jimin
Di mansion mr. Jeon...
Jungkook sedang bermain pubg di komputernya dengan serius....
Mrs. Jeon: jungkook....eomma dengan appa nak bincang dengan kamu....
Jungkook: apa lagi... Jangan cakap pasal football... Jungkook tak suka...
Mr. Jeon: tapi kook kena juga sambung warisan keturunan pemain bola sepak... Kalau kook taknak game tu ditarik...better berlatih main football...
Jungkook: fine...
Jungkook di pantai untuk menenangkan fikiran... Jungkook teringat balik kisah jungkook yang stress dengan eomma appanya dan taehyumg mengajaknya ke pantai....
Flashback
Jungkook: kenapa v suka pergi pantai?
Taehyung: sebab.... Pantai ni luas...pemandangan yang cantik... Ni boleh menenangkan fikiran kita...
End flashback
Jungkook tersenyum keseorangan....
Jungkook tak sedar bahawa dia telah di intip oleh seseorang...
Jimin:'nampaknya kalini aku menang.... Dan inilah padahnya.... Padan muka kau....nak sangat kan... Buat aku derita... Dan sekarang kau pula derita... Kesian... Dan v beri perhatian kepada aku... Ini baru sikit....'*bisik hati jimin**smirk**senyum evil*
Tbc
YOU ARE READING
Blue and Grey ✅
FantasyMr. Dan mrs.kim bercerai menyebabkan sepasang kembar iaitu jungkook dan taehyung berpisah. Jungkook mengikuti eommanya manakala taehyung mengikuti appanya ke Busan. Taehyung atau dikenali sebagai v berkawan bersama jimin... Eomma v berkahwin dengan...