Nexe x Reader

417 25 18
                                    

[STARY SHOT]
T.i- twoje imię
T.n- twój nick
___________________________

T.i przeprowadziła się z rodzicami do nowego miasta którym była Warszawa. Cieszyła się ze jej marzenie mieszkania tutaj się spełniło. Ale nie przemyślała tego ze nie ma tu żadnych znajomych lub innych ludzi którzy mogą ją oprowadzić. Mieszkanie do którego się przeprowadziła ze swoimi rodzicami znajdowało się w centrum. T.i to nie przeszkadzało.

Pierwszego dnia rodzice z samego rana udali się do pracy, a T.i została sama. Nie miała nic do roboty, a szkoła dopiero za tydzień. Odpaliła komputer i włączyła minecrafta, czyli jej grę dzieciństwa w którą gra do teraz. Weszła na hypixel i udała się grać w bed wars. Do drużyny przydzielono jej chłopaka o nicku- Nexe333. T.i jednak nie zawracała aż tak uwagi na nick chłopaka i grała. Udało się im wygrać. Nexe napisał do niej pod sam koniec rozgrywki jaki ma nick na discordzie. T.i podała nazwę i przeniosło ją do kolejnej rozgrywki. Po 5 minutach dostała powidomienie z discorda które sprawdziła odrazu po zakończeniu 2 rozgrywki. Napisał do niej Nexe z pytaniem czy chce się poznać. T.i nie miała nic przeciwko poznania chłopaka.

T.i pisała i grała z Nexe333 codziennie. Ale wreszcie tydzień miną i było trzeba iść do szkoły. Naszykowała się i zjadała śniadanie które jej mama przygotowała przed pracą. Wzięła plecak i udała się do szkoły. Droga zajęła jej z 20 minut.
Pogoda nie była za piękna bo była mała mżawka a niebo było zachmurzone. Dotarła mokra do szkoły, wbiegła wręcz do szkoły. Ale jej pech który miała musiał się objawić, wpadła na kogoś. Wpadła na chłopaka. Miał na oko 180 centymetrów wzrostu, brązowe włoski i zielone oczy. Ubrany był w bluzę i zwykle spodnie.

- P przepraszam- powiedziała T.i
- Nic się nie stało, jak masz na imię ??- zapytał chłopak
- T.i jestem- przedstawiłam się
- Krystian- tez się przedstawił
- Kojarze twój głos ale nie wiem dlaczego- powiedziałam
- Tez kojarzę twój głos ale nie wiem kim ty możesz być- powiedział
- Hmmm, mniejsza grasz w gry ??- zapytałam
- Jasne ze tak to moje hobby, a twoje ??- zapytał
- Też lubię bardzo grać, jaki masz nick na discordzie do cię dodam i może w coś zagramy ??- zaproponowałam
- Nexe333- odpowiedział
- Nexe ??- zapytałam
- Znasz mnie z yt pewnie ??- zapytał znudzony
- C Co nie.. Kojarzysz może nick T.n ??- zapytałam
- Jasne ze tak, czyli widzę ze się znamy haha- powiedział
- Jak widać...

T.i i Krystian zaprzyjaźnili się jeszcze bardziej. Chodzili na miasto ale tez grali razem tak jak na początku. Z ich relacji przyjacielskiej, czuli ze czują do siebie coś więcej niz relacje przyjacielskie. Myśleli ze im to przejdzie ale się mylili. Po miesiącu męczenia się ze swoimi uczuciami i myślami „co jeżeli ?" wyznali sobie miłość i są już od roku razem...

<~
448 słów
~>

𝓞𝓷𝓮 𝓼𝓱𝓸𝓽 || 𝓚𝓶Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz