proč shiftovat?🧐🤨

472 23 4
                                    

proč shiftovat? To jednoduché ,chcete se dostat někam kam chcete z vašeho oblíbeného filmu nebo seriálu nebo dokonce i s vaší vymyšlené země? To opravdu jde! Já osobně se třeba chci shiftovat do Bradavic (Harry Potter). samozřejmě můžete úplně kamkoliv můžete třeba do Hunger games nebo já nevím prostě cokoliv co vás napadne klidně to může být i anime, když si  do skriptu  chcete napsat že chcete být pták a budete pták 🐦.

A teď co tomu co pomáhá k tomu abyste se tam vůbec dostali:

Hodně pomáhá meditace, zvyšuje vám vaše pozitivní vibrace a podle mě je to velmi užitečné hlavně pro začátečníky, kteří  to ještě nikdy nedělali ,nezkoušeli ,a myslím že jim to velmi pomůže .Teda aspoň mně to na začátku hodně pomohlo.☺️

Pokud se chcete dostat do vaší Dr tak musíte být  hodně pozitivní nebo nemusíte  ale hodně to pomáhá protože vaše vibrace se tím zvýší a taky budete mít dobrou náladu , udělejte lidem okolo sebe radost, říkejte hezké věci třeba že jim to dneska sluší atd atd...

Tak určitě co pomáhá je v úplňek a novoluní. Vibrace ještě vyšší a tím pádem se vám bude shiftovat ještě líp.
-------------------------------------------------------
Upozornění: nebuďte na své vymyšlené realitě závislý , opravdu by to nedělalo dobře vám ani okolí!
-------------------------------------------------------------
A teď klon:
On je velice důležitý. Kdyby jste chtěli náhodou zůstat své Dr víc třeba i ráno kde vás rodiče už budí a vy musíte do školy tak se za vás budí váš klon a vy budete stále v DR dokud neřeknete svůj safeword to je velice důležitá informace kterou vám řeknu v skriptu takže určitě čtete dál!
-----------------------------------------------------
tak tady to byla další kapitole moc jste z ní teda nedozvěděli ale určitě čtete dál. Doufám že se vám tady ta knížka  líbí že dáte like a nějaký koment. Příště budem mluvit o SKRIPTU! 💜

VAŠE LILI💜
(309 slov)

Shifting 💜Kde žijí příběhy. Začni objevovat