(Yazarın anlatımıyla)
"Selam."
İçeri girdi Taehyung. Salona doğru ilerlerken arkasından gelen Matthew'in sesini duydu.
"Ne içersin?"
"Kendi evimde beni mi ağırlayacaksın Matt?!"
"Senin evin, benim evim mi var kardeşim?! Kırılıyorum ama."
"Kırıl." dedi Taehyung. Arkadaşının sinirli ve gergin olduğunu fatk ettiğinde Matthew susması gerektiğini anladı.
"Beleşe konmak sevaptır. Git kola getir bana."
"İçki?"
"Gündüz gündüz kafamı patlatamam Matt, Jiwoo'ya sözüm var dışarı çıkacağız."
Başını sallayıp ayağa kalktı Matthew. Bir kaç dakika sonra içeri geri geldi. Elindeki bardaklardan birini Taehyung'a uzatırken konuşmaya başladı.
"N'oldu sana? Niye bu kadar gerginsin?"
Elindeki bardağı önündeki sehpaya bırakıp cevap verdi Taehyung.
"Sana bir şey vereceğim."
Matthew de onun gibi yaptıktan sonra beklentiyle yüzüne baktı Taehyung'un.
Taehyung elini yanındaki siyah kutuya atıp tereddütle Matthew'e uzattı. Kaşları çatık bir şekilde elinden aldı kutuyu.
Kapağını yavaşça açtı. İçinden çıkan tonlarca zarfla Tae'ye döndü bakışları. Anlamasını bekledi Taehyung.
Zarflardan en üsttekini aldı Matthew. Tarih yazılıydı. Öbürlerine göre önce yazılmıştı.
Zarfı açtı. İçindeki kağıdı çekti çıkardı. "𝑀𝑒𝑟ℎ𝑎𝑏𝑎 𝑀𝑎𝑡𝑡ℎ𝑒𝑤."
Gördüğü ilk cümledeki yazı tipiyle gözlerini mektubun en sonuna indirdi.
"𝑆𝑒𝑛𝑖 ç𝑜𝑘 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑆𝑜𝑚𝑖𝑛..."
❤️
Günün ikinci bölümü. Ablanız müq beybisss.
Bölüm nasıldı?
Mutlu kalın🤍🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERNIÉRE DANSE 🍂BMIN
FanfictionGenç kızı bitiren şey aşkıydı... 《Bmin ft. Sephwoo》🍂 Kapak tasarımı @Ppluviophile7