D

52 9 26
                                    

𝗦𝗼𝗻 𝗱ö𝗿𝘁 💔

(Yazarın anlatımıyla)

Hızla depodan çıktıktan sonra Somin'in evine doğru ilerlemeye başladı Taehyung. Gözündeki yaşlar önünü görmesini zorlaştırıyordu. Sertçe sildi onları. 

Çok sinirliydi, çok üzgündü. Jiwoo'ya anlattığında sessizce ağlayacağını adı gibi biliyordu. Ve Somin'in de onları dinleyip ağlayacağını sonra yine kusup yatağında baygın bir şekilde bulacaklarını çok iyi biliyordu. Ve bunu istemiyordu. Ne kendisi ne de Jiwoo.

Böyle giderse tükenecekti Somin. Ve onu tutamayacaklardı. Bu düşünceyle gözlerini sıkıca kapattı Taehyung. Bu hareketi dinmek bilmeyen göz yaşlarını daha da arttırmıştı. Boş caddede bağırdı. Sonra yere çöktü yavaşça. Ağlamaya devam etti. Kardeşinin gitmesini istemiyordu.

Jiwoo'nun acıdan o evden ve Matthew'e yakın her şeyden uzak kalacağını biliyordu. Bunu istemiyordu. Birlikte mutlu olsunlar istiyordu. Matthew'le kurduğu ortak evlilik teklifini yapıp, planladıkları çifte düğünü yapmak istiyordu. 

Ne olurdu sanki o gün içmeseydi Matthew. Ne olurdu her şeyi doğru bir şekilde anlatsaydı sevdiğine. Somin onu dinler affederdi. Ama o kendi yaptığını örtmek için sevdiğine iftira atmış ve kızı boş yere uğraştırmıştı. Boşaydı... Çok boştu...

"Tanrı'm, yardım et lütfen. Matthew akıllansın lütfen.. Somin'i kurtar Tanrı'm lütfen. Yalvarırım eski günlerimize dönelim, lütfen..."

Tanrı onlara merhamet gösterip kaderlerini değiştirecek miydi yoksa bildiğini mi okuyacaktı, O'nun takdirine kalmıştı.

❤️

Anlıyorsunuz biraz biraz ha?

Gerçi sona geliyoruz. Cidden çok üzgünüm.

Neyse tüm konuşmayı burda bitiremem. Sona saklıyorum. Jfskgssgk.

Bölüm nasıldı?

Mutlu kalın🤍🌌

DERNIÉRE DANSE 🍂BMINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin