(4) ☘ŞÜKÜR ☘

1.1K 651 408
                                    

بِسْــــــــــــــــــــــمِاﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Şükür etmedikten sonra dünyaları yesen ne fayda. Şükürle başladıktan sonra bir kuru ekmek değmez mi fani dünyaya.
(Şemsi Tebrizi)

Not; (Medyadaki ilahi , Eren Asaf ile Eslem'in dinlediği ilahi)

Başımın ucunda öten çillinin sesiyle uyandım. Daha doğrusu uyanmadım, yerimden sıçradım. Ah be çilli alacağın olsun böyle mi uyandırılır! Biran afalladım nerede olduğumu. Çilli benim odama gelmiş olamazdı değil mi? Yok canım daha neler. Bunu bana yapmış olamazsın değil mi çilli? Gözlerimi açmamla koltuktan yere düşmem bir oldu. İstemsizce dudaklarımdan bir çığlık firar etti.

" Eslem ,Eslem kızım kiminle konuşuyorsun sen yine. "

Eyvah! Annem. Yine kızacak bana. Bugün de bahçede uyuyakalmışım çilli.

" Kime sesleniyorum ben."

Ben anneme ne diyeceğim şimdi?
O bülbül gibi sesiyle bana kızmaya çalışacak, ama ne kadar başarılı olabilir ki ?Annem hiçbir zaman bana kızmaya kıyamaz.
Kendi kendime konuşurken annemi karşımda hafif çatılmış kaşları , ve kısılan zeytin gözleri ile karşımda görmemle yüzümde ki gülümseyiş kendini yavaş yavaş tebessüme bırakırken annemden önce davranıp

" Sabah şeriflerin hayr olsun Zehra Sultan."

Deyip yanağına öpücükler kondurdum ve sarılmaya başladım.
Annem de hiç vakit kaybetmeden aynı şekilde sevgi dolu bir kucaklama ile karşıladı beni.
Misler gibi kokusunu içime çekip daha çok sarılmaya başladım. Annem farkında değildi ama çok güzel kokuyordu. Onun kokusu her zaman sakinleştiriyordu beni. Ve bu yüzden anneme sarılmaya hiçbir zaman doyamazdım. Annem biraz geri çekilip yumuşacık elleri ile yüzümü avuçlarının arasına alıp aynı şekilde yanaklarımdan öpmeye başladı. Kulaklarımın pasını silecek o kadife sesi ile konuşmaya başladı.

" Senin de sabah şeriflerin hayr olsun Güzel kızım. Çığlık attığını duyunca yine burada uyuya kaldı dedim. Akşam odana çıkmamışmıydın sen ne ara indin aşağıya da uyuya kaldın?

Inci'yi görmeye geldim annecim. Dün Kübra ile alışverişe gittiğimiz için onunla pek ilgilenemedim. Kendimi huzursuz hissettim. Inci'nin hislerinin ne kadar çok kuvvetli olduğunu biliyorsun. Beni göremeyince de huzursuzlaşıyor. Aşağıya inip kontol ettikten sonra koltukta uyuya kalmışım.

HASBELKADER  (İSLAM-İ KİTAP) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin