Pov Nikolai:
Spałem sobie i śniłem o tęczy i słodkich kiciusiach, które ostatnio przeglądałem na Instagramie. Ale mój piękny wspaniały sen musiał przerwać Sigma, który wbił mi do pokoju i zrobił takie: Z buta wjeżdżam. I zaczął drzeć morde o to, że Dosiu ma zamiar otworzyć swój własny sklep.. Byłem zaciekawiony co znów wymyślił ten szczur bo po nim się można spodziewać wszystkiego. Powiedziałem Sigmie żeby nie darł tak się bo obudzi sąsiadkę z dołu i przyjdzie do nas to nam zrobi zaraz jakieś zamieszanie o to, że bierzemy kota i składamy go w ofierze, co nie było by w sumie takim złym pomysłem ale to nie teraz! Bardziej byłem zaciekawiony planem Fyodora. Więc razem z tą zbuntowaną alternatywką znaczy miałem namyśli Sigme oczywiście. Zszedłem z nim na dół do salonu a to co powiedział Fyodor nas zamurowało.
-Postanowiłem więc, że otworze sklep z Wódką!- Powiedział podekscytowany Rosjanin.
-ŻE CO Z JAKĄ ZNÓWU WÓDKĄ CZY CIEBIE DO RESZTY POWALIŁO-Powiedział Sigma jakby zaraz miał być jakiś koniec świata.
-Dosiu!! mi się bardzo podoba pomysł jestem za!!-Powiedziałem bardzo byłem oglnie hepi hepi dziecko świata (PLS LUDZIE)
-NIE ZGADZAM SIĘ NA ŻADNY SKLEP Z WÓDKĄ! NIE BĘDZIECIE CHLALI NIC W TYM DOMU A CO DOPIERO TEGO SPRZEDAWAĆ-powiedziała wkurzona alternatywka.
-BO CO MI ZROBISZ ALTERNATYWKO-powiedział Fyodor.
-ZOBACZYSZ!!!!! JAK CI JEB...CZEKAJ KOGO NAZYWASZ ALTERNATYWKO UPOSLEDZONY ROSJANINIE Z DAŁNEM CZOŁA!?!!-powiedział już bardzo wkurzony sigmuś.
-CIEBIE A KOGO INNEGO TU WIDZISZ Z KOLOROWYMI WŁOSAMI? I NIE JESTEM UPOŚLEDZONYM ROSJANINEM!! SPRZEDAWANIE WÓDKI TO BARDZO DOBRY BIZNES W ROSJI-powiedział szczur.
-ALE MY JESTEŚMY W JAPONII A NIE W ROSJI UŁOMIE-odpowiedział mu.
-NO I CO Z TEGO! ZOBACZYSZ JAK TO SZYBKO PÓJDZIE I ILE BĘDZIE Z TEGO KASY! A WIEM TO BO TA RUDA MAŁPA Z OKRESEM WYKUPI CAŁY SKLEP W MINUTE-Powiedział.
-Drogie panie po co te nerwy weźcie pozitiwóm!-Powiedziałem do nich i zacząłem się śmiać.
-NIKOLAI!-powiedziały dwie baby z okresem równocześnie.
-No co? tylko proponuje tak na wszelki wypadek! Jakby miało dojść do rękoczynów....
-JAK CIE ZARAZ GOGOL!!- Fyośka się wkurzyła bardzo wyglądała gorzej niż rudy krasnal ogrodowy. Podszedł do mnie i uderzył mnie w policzek!! wiecie jak to bolało.... dostać tak od Rosjanina z uszatką na głowie! Bo gdyby uderzył mnie Rosjanin jakiś z ulicy to nie to samo co wkurzona fyośka ....................................................... No więc po tym incydencie zacząłem ryczeć i Sigma się wkurzył na Dośka i ściągnął lacia z nogi i bił nim fyodora. Ah Sigma ma ten instynkt macierzyński ... wie kiedy uratować swoje dziecko przed tragedią. No i tak zaczęła się walka pomiędzy zbuntowaną alternatywką i szczurem z Rosji. Ja miałem z nich beke totalną! Wstałem z podłogi poszedłem do kuchni po popcorn i okulary 3D i usiadłem na kanapie w salonie oglądając ich piękną bitwę tak właśnie zaczęła się bitwa pod grundwalem drogie dzieci! Ahh ależ to było przecudowne! Oglądać jak Sigma bije laciem Fyośke a ja mogę mięc kino za darmo! i to jeszcze w domu!!! W końcu Sigma wygrał a Dośiek poszedł do swojego pokoju płakać i zostać Emo Depressed kidem, który gra na wiolonczeli. Tak grał, że jak puściłem na youtubie krzyki godowe rudego gnoma nic nie było slychać!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DOBRA HEJ XDHXJHDJXH MAM NADZIEJE, ŻE WAM SIĘ PODOBA BO JA PISAJĄC TO PRAWIE, ŻE SIE NIE POPLAKAŁAM ZE SMIECHU PLS GAJS DOBRA TO MOJA PIERWSZA KSIĄŻKA I MAM NADZIEJE, ŻE SIE PRZYJMIE. JEŻELI SĄ TU JAKIE KOLWIEK BŁĘDY TO SORKI I MIŁEJ NOCKI,DNIA NWM KIEDY TO CZYTACIE NIE WAŻNE ROZDZIAŁ ZANIEDŁUGO NAPISZE KC !! BUZIACZKI.
CZYTASZ
Historie Nikolaia, Fyodora oraz Sigmy bo tak
FanfictionNie wiem nudzi mi się i nie mam co robić więc z racji tego, że siedzę tu 24/7 postanowiłam coś w końcu napisać. Jeżeli dostaniesz po tym uraz mózgu to za to nie odpowiadam. Czytasz na własną odpowiedzialność. Przepraszam za jakieś błędy ortograficzn...