Bab 22 : End Battle

611 33 129
                                    

Happy Reading!!

"Heh..I'm back~" (menyelak rambutnya yg panjang berwarna blonde itu kebelakang)

Sun:Kau nak ape lagi hah?!

Yiyi:Nothing.. Just nak hapuskan korang semua yang dah banyak menyusahkan kerja I! (Acu pistol betul ii depan muka Sun)

Sun terkaku.

Sun:Kalau kau berdendam dengan orang tua ni, kenapa culik diorang?!

Yiyi:Heh, dorang yang halang kerja I. Takkan U nak diam je? And sebab k mmmmm U jugak.

Sun:Aku? Kalau kau simpan dendam kat aku sekali pon, tak payah libatkan diorang! Diorang tak salah!

Yiyi:Kan I dah cakap tadi.. Diorang ni menghalang kerja I..(selut poket dab mengeluarkan satu button)

Sun:A-ape kau nak buat?!

Yiyi:Oh, ni? Hmm.. Bomm~

Sun:Kau gile ke?! Kalau kau bom tempat ni.. Kita semua akan terkorban sekali!

Yiyi:Op ii.. Not me. But you all.. Tapi, kalau U nak ikut I.. Boleh je (usap pipi Sun)

Sun senyap.Dan mula rasa rimas.

Yiyi:Macam mane? Nak ikut?

Sun:Baik aku mati dari ikut pembelot macam kau!

Yiyi:Okay.. Fine. Kalau tu yang U nak. Bye baby~ Bye you all.. HAHAHAHAHAAH

Tik. (Tekan)

Yiyi:Korang tunggu la eh dalam beberapa minit.. I'm gonna go.. Bye!! (Lesap)

Tit tit bunyi masa yang berjalan dengan cepat. Sun cuba untuk memberhentikan masa tersebut dengan menekan nekan beberapa butang sambil menahan lengannya yg mengeluarkan banyak darah.

Sun:Erhhh.. Tolonglah..

Tiba ii pom!

"Sun!"

Sun menoleh. Dia berasa lega apabila melihat susuk tubuh tersebut. Yeahh Heroin Tya!! HAAHAHAHAH

Tya:Awak tak pape?

Sun:Saya okay. Pergi bawak diorang keluar dari sini dulu!

Dan dalam masa yg sama, Ez, Ru dan ejen ii lain pun tiba.

Sun:Awak pergi tengok diorang dulu.

Tya:Ha'i! (Berlari anak pergi ke ejen ii muda yg masih lgi tidak sedar)A-ape?! B-bom?!

Yes.Tali yg mengikat mereka itu disambungkan dengan bom.Ru cuba untuk memotong tali tersebut tapi tali itu sangat kuat dan tebal.

Ez:Kenape ni?

Tya:Tolong unlock bende ni!

Ez:Tepi.(dia mula duduk melutut untuk menghentikan masa dan mengunlock bom tersebut)

0.05...

0.04...

0.03....

0.02....

0.01...

Tit.




















































Ez: Fuh.. Alhamdulillah..

Tya:Hey, bangun.(menampar nampar muka setiap org)

Harith:Erh...

Love Generation💗✨(EA)Where stories live. Discover now