Happy Reading!!
Alyna:AELL!!!!!!
Aell:Huh? Erk! Erhhh!!!!!(pegang kepala)
Carl dan Fifiy pula sedang berlawan dengan robot ii yg menyerangnya tadi..
Carl:Weyh Aell!! Kau ok tak!?
Aell memegang kepalanya.. Sakit sangat.. Sampai nak terkeluar otak.. Peluh dingin membasahi dahinya.. Dia berteriak kesakitan sambil mengenggam kepalanya kuat..
Semua disitu juga terkejut.. E.Ain membatalkan latihan mereka.. Lalu mereka menghurungi Aell yg sedang "sakit" itu..
E.Ain:Eh,Aell.. Kenape ni?
E.Man:Teruk nau keadaan dia..
E.Rain:Tu ah.. Macam mandi dho..
E.Khai:Ish.. Korang ni.. Tunggu ape lagi? Angkat ah!!
Mereka pun mengangkat Aell lalu dibawa ke Bilik Rawatan..
Aell...
Jaga ii Aell!!!
Aell,kau ni.. Jangan la dingin sangat..
Assalamulaikum Aell..
AELL!!!!
..
Kata ii itu bermain dalam fikiran otaknya.. Membuatkan dia terasa sangat sakit dan berdenyut..
E.Khai:Ain, cube awak tembak dia guna peluru tidur..
E.Ain:Ok.. Krecek(bersiap siap untuk menembak)
Pom!
Satu gas keluar peluru.. Jeritan dan pergerak Aell berkurang.. Lalu dia pun tertidur..
E.Ain:Huh... Lea..
Lea:Ye E.Ain
E.Ain:Aell memang macam ni ke?
Lea:Eh? Tak de pulak.. Saya pun pelik.. Tibe ii je jadi macam ni..
E.Khai:Hmm..
E.Man:Biar lah dia rehat dulu.. Dah ii jom..
E.Rain:Aly.. Kamu tolong tengokkan Aell ye? Sampailah E.Lucy dan E.Ken datang..
Aly:Baik E.Rain..
Mereka pun beredar dari situ..Aly mula melangkah pergi ke sebelah katil Aell dan duduk di atas kerusi..
Aly:Haihh.. Kenape kau jadi macam ni Aell?
..
Aly:Aku harap.. Kau cepat sembuh eh..
A few moment later
Lucy:Aell...(menuju ke katil Aell)
Ken:Kenape dengan Aell Aly?
Aly:Saya pun tak tahu.. Tadi mase latihan dia pegang kepala lepastu jerit ii sakit..
Ken:Hmm..
Aly:Saya keluar dulu lah.. Assalamulaikum..(menuju ke pintu)
KenCy:Waalaikumussalam..
Tok tok tok..
Masuk
Doc:Saya nak melaporkan kenapa Aell jadual begini.. Boleh jumpa di bilik saya?
Ken:Baiklah.. Lucy..
Mereka pun pergi ke bilik pejabat doctor tersebut..
Doc:Ejen muda Aell jadi begitu kerana.. Apabila perkataan atau sesuatu perbuatan yang lalu yg dia lupakan.. Dia akan mengalami satu gangguan yang menyebabkan kepalanya berasa sakit.. Ia kerana Aell memaksa dirinya untuk mengingat kembali benda ii tersebut...