Happy Reading!!
..
Jeff:Dia.......... Dah.....
All:CAKAP JE LAH!!
Jeff:DIA DAH SEDAR
Naimi:Kau serious la?
Jeff:Ye ah.. Pegi ah kalau korang nak melawat..
Mereka pun terus pergi ke bilik rawatan tersebut..
Riqz:Good job Bang Jeff(tepuk bahu dan berjalan pergi)
Jeff:Heh.. Biase..(poyo) Hmm.. Tinggal aku sorang.. Eh! Korang tunggu!!(pergi ke kawan ii yg lain)
..
Sampai di bilik rawatan..
Mereka semua menghurungi katil Rulya dan mulalah sesi interview antara mereka.. Pelbagai soalan ditujukan oleh mereka.. Yang tak masuk akal pon ade.. Haih.. Sampai Rulya pun tak tahu nak jawab mane satu.. Tapi Aell,Riqz,Aleya,Zarith,Wafi and Jeff,Zarith and Wafi je tak tanye sebab dah tahu sebab ape jadi.. Aleya,Riqz and Aell tahu ii lah.. Dingin memanjang..
..
Pada pukul 7 malam.. Selepas bunyi laungan azan.. Tamatlah sesi interview mereka.. Tengok,lame tak lame.. Yg senyap tadi tu pun dah balek ape semua dah.. Yang lain dok pok pek pok pek..
Iman:Baiklah korang.. Aunty bukan nak halau tapi.. Dah sampai masenye untuk korang balik.. Mandi,solat ape semua.. Kalau mama and papa korang bagi datang.. Korang datang lah lagi.. Jenguk Rulya..
Alyna:Baiklah aunty.. Kitorang balik dulu.. Bye Rulya.. Get well soon okay?
Fifiy:Bye!! Esok kitorang datang lagi..
Carla:Haah!
Naimi:Kalau ibubapa korang bagi.. Kalau aku.. Memang sah ii la tak.. Sebab kalau ade misi and latihan je boleh datang sini..
Lea:Same..
Najmi:Naimi! Jom balik!
Naimi:Ye ii!Bye Rulya! Bye korang!Assalamualaikum aunty.. Uncle..
Girls:Bye..
Rudyman:Waalaikumsalam..
..
Hari demi hari,luka ii rulya telah pun hilang dan dia sudahpun pulih sepenuhnya.. Dah pulih mesti la back to school kan..
Di SMT Cyberaya..
"ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI.. BAIKLAH, SELEPAS SEKOLAH NANTI, DIMINTA SEMUA MURID BERKUMPUL DI DEWAN SEBENTAR UNTUK DIBERI BEBERAPA MAKLUMAT TENTANG APA YANG AKAN BERLAKU PADA HUJUNG MALAM ESOK.. DAN JANGAN RISAU,PIHAK SEKOLAH SUDAHPUN MEMAKLUMKAN HAL INI KEPADA IBUBAPA KAMU.. SEKIAN"
Carla:Weyh,sebab ape eh?
Fifiy:Entah ah.. Aku rase la kan.. Mesti kita kene.. (Ambik pensil pastu cucuk kat lengan)
Rina:In-injection? Serious la!!
Fifiy:Entah.. Aku rase je..
Alyna:Ye ke?
Rulya:Kot la..
Carla:Tak pe ii.. Nanti try tanya "si peramal" kita..
Fifiy:Yeah..
..
Kring!!
Rest time~
Di kantin..
Fifiy:Eya..
Aleya:Hm?
Carla:Hehe..(mendekati)