Happy Reading!!
Aell:Sape kau sebenarnya!
**:Huhhh.. (Membuka topeng)
Selepas je si ** membuka topengnya.. Semua terkejut berok bin gorilla..
Aly:E-ejen Ain?
E.Ain:Hehe~ ye..
Aleya:Maknenye.. Yang serang kita tadi tu...
Lea:Korang lah!?
E.Man:Haha.. Yeah
All:WHAT!?
E.Ain:Sabar ii.. Ni semua plan Si Ejen Khai korang ni..(menolak sikit bahu khai..tapi tak bergerak seinci pun)
E.Khai:Kami buat semua tu bersebab..
Fifiy:Ape sebabnye?
E.Man:Sebab korang..
Carl:Eh? Kitorang ade buat salah ke?
E.Ain:Tak.. Cuma sejak beberape minggu ni.. Perangai korang berubah.. Prestasi korang pun.. Dah tak memuaskan macam dulu.. Korang macam.. Tak bersemangat.. Jadi kami plan nak buat macam ni supaya korang faham ape yang kami nak sampaikan..
Semua disitu menundukkan kepala.. Rasa bersalah sangat setelah ape yang jadi selama ni..tempat itu hening sebentar..
??:Kami... Mintak maaf
Mereka mula mengangkat kepala dan memandang empunya suara itu yang memecah kesunyian mereka.
Aly:Aell...
Alyna:Sebab kitorang.. Ego.. Fikirkan sangat cakap orang.. Sampai terbawa bawa kesini.. Kami mintak maaf..(Masih tunduk dan menggenggam kuat hujung kain suitnya)
Semua mentor ii mereka tersenyum Dan memandang satu sama lain..
E.Ain:Haih... (Pergi ke alyna) Tak pe.. Kami dah maafkan.. Lagipun bukan salah korang.. Dah ii jangan fikirkan sangat eh kata ii fans korang yang hanat tu..
E.Khai:Hm betul.. Takkan disebabkan mulut fans.. Korang berpecah belah macam ni? Jangan ikutkan sangat kata orang.. Korang teruskan je persahabatan korang tu.. Ni semua ujian.. Korang kena hadapi dengan tabah.. Bukan pecah belah macam ni..
Air mata alyna berderau turun dengan laju kerana disebabkan fans mereka berpecah belah.. Yang lain juga turut menangis kerana rasa bersalah yang tiba ii menampar kuat hati mereka..
E.Ain yang terlihat air mata Fifiy setitik titik jatuh ke tanah.. Dia mula mengangkat tangannya dan memeluk badan kecil fifiy..
E.Ain:Dah la.. Mari korang.. (Mendepakan tangan)
Semua girls disitu menuju ke E.Ain dan memeluknya.. Ejen ii muda lelaki menangis tapi hanya berdindingkan angin yang lalu atau pokok ii disitu..
E.khai:Dah ii la tu..
E.Man:Tahnye.. Dah ii jom pergi bilik rawatan.. Korang cedera kan.. Jom (memeluk bahu Carl dan Zarith menuju ke bilik rawatan)
E.Rain:Weyh... Tolong aku.. (Lemah terhempap ngan pokok)
E.Khai:Haih ko ni.. Lawan dengan budak ii pun kalah?(mengangkat dahan pokok)
E.Rain:Ahh... (Bangun+menggeliat) Kau jugak kan yang suruh main ii je(¬_¬)
E.Khai:Memang la.. Aku suruh main ii supaya kita ni tak cedera.. Ni kau sampai macam ni mesti kau bust betul ii..
E.Rain:Eheheheh.. Kot
E.Khai:Kot ii.. Aku luku kang..
E.Rain:Ehhh.. Jangan ii.. Aku sakit ni.. Aduhhhh..
E.Khai:Sape suruh.. Dah jom