🥺Part 6🥺

633 35 10
                                    

(Halikaaa most probalok vlmi extra cukit kesziteni, mert megjott hozza a kedvem<3)

{KIRISHIMA SZEMSZÖGE}

~Miután Denki ki futott utána kiabáltam egy~DENKI GYERE VISSZA!~ mondattal, amire vissza is fordult.~

-Mivan?...
(Kérdezte Denki)

-Mióta vagytok együtt? Hogyan jöttetek össze? Volt már több is csóknál?
(Kapott fangörcsöt Mina)

-Jézusom Mina kuss már!
(Kiabált rá Denki enyhe pírral az arcán)

-Naa Denki! Nem férfias dolog rá kiabálni egy lányra!
(Hoztam a formám, hogy még jobban idegesítsem Denkit)

-Kiri szívem ezt pont te mondod, aki a seggemben élvezett el??
(Hozta rám a szívgörcsöket Bakugou)

-Héé! Nem kell az egész osztálynak beavató óra!
(Mondtam durcásan)

-Chh. Ha érdekli őket ez a téma menjenek fel PH-ra ne rajtunk élősködjenek!

-Deeee én meg tehetem igaaaz Bakugoooouu?
(Kérdezte Mina)

-Nem.
(Amiután ki mondta egyből az után fordúlt is el, de elötte még súgott valamit)

-Ma úgy fogsz nyögni mint egy szűz kislány, készülj fel.
(Amint ezt ki mondta csak percekig álltam egy helyben és újra és újra le játszódott a fejemben ugyan ez a mondat)

-Kiri minden oké? Jól vagy?
(Keltett fel Mina a gondolataimból)

-Minden oké!...

~Minden oké mi? BASSZA MEG FÉLEK!! Ajj ajj uram atyám... Ez nagyon nem jó... Ez így nagyon nem jó...)

(Hát igaz, azt mondtam próbálok cukit de egyáltalán nem sikerült ezt az igéretemet be tartanom)

Bassza meg... [KiriBaku]Where stories live. Discover now