Part 16

420 30 5
                                    

(Jeeezuaom de reg volt resz NAGYON BOCSI!!!!!!😔✋ el foglalt ember vagyok!😌(hazugsag ne hidjetek nekem. Eddig Lustavagyokirni-vel fortniteoztam es genshin impact-oztam. Hehe~) na de uj reeeeeesz❤ meg sajnaltam a nepet ess igen❤ amugy arigato a 4K olvasot cukik vagytok puding szeszak🥺❤❤ na de... jojjon is a varva vart reeeesz😌)

~szerintem már megint ki talált valamit ez a fiú. Na de nem baj. Hozzá szoktam.~

{BAKUGOU SZEMSZÖG}

~miután el köszöntem szerelmemtől mentem haza, mivel anyám tényleg hívott valami "szipi-szupi" dolog miatt... Azaz, szerelhetek mert rossz a csap. És még Ei is jön ma és a szobámban háború tört ki, szóval igen. Viszont... hehe... most utálni fogtok de nem tanulni hívtam át Ei-t... hehee. Már rég nem volt semmi és hát... FÉRFIBŐL VAGYOK MOST MIT VÁRTOK!? Amiközben gondolkoztam és meg beszéltem magammal a dolgokat, haza is értem. Miután be léptem a házba, a banya ordibálását véltem fel fedezni.~

-BAKUGOU KATSUKI KÉSZÜLJ FEL A HALÁLODRA!~nézett le rám az emeletről.~

-OI BANYA MI TÖRTÉNT?!

-MOST KOMOLYAN MEG KÉRDEZTED?? NÉZZ A RETKES, DÖGSZAGÚ KURVA SZOBÁDBA!!~Mutatott rá ajtómra~

-Nyugi azt én is tudom.~mondtam teljes egyszerűséggel.~

-TÉNYLEG??? MIKOR TAKARÍTOTTÁL UTOLJÁRA KI A SZOBÁDBAN???

-öhmmm... 2-3 hete?...

-MIVAN??? TUDOD MIT???

-Na mit?

-Kérem a telefonod.~tartotta kezét felém~

-nem.

-MI AZ, HOGY NEM???

-OI BANYA!! TUDOD MIT??

-NE JATSZD EZT KATSUKI!

-NA DE TUDOD MIT??

-NA MIT BÜDÖS KÖLÖK?!

-NYALD FÉNYESRE A GOLYÓIM!!~erre valami be kattant nála majd le jött, át ment mellettem és a konyha felé kanyarodott. A konyhából egy késsel jött ki~

-Még mindíg így gondolod?~mosolygott elég ilyesztően~

-Igen!~A KURVA NÉNIKÉMET, HOGY VAN EKKORA EGÓM!!?? AZ EGÓM MIATT FOGOK MOST MEG HALNI!!~

-MOST MEG HALSZ!!~Kezdett el felém futni mire én vettem az adást, és el kezdtem futni. Egyenesen a hátcsó kertbe futottam majd ott kezdtünk el kegetőzni.~-VIGYÁZZ MIT MONDASZ AZ ANYÁDNAK BÜDÖS KÖLÖK!!

-BOCSÁNAT!!~Konkrétan már könnyeztem annyira be paráztam a SAJÁT anyámtól.~

-Tessék? Nem hallottam jól... a NAGY Bakugou Katsuki bocsánatot kért... AZ ANYJÁTÓL??? Én álmodok?~ült le a fűre mire én el kezdtem ki futni a lakásból egyenesen Eihez. Persze még mielött oda értem volna az út felén fel hívatm. Fel vette~

-Szia szívem, a mai tanulás jó nálad?~kérdeztem meg~

-Öhmm persze miért?

-Csak. 15 perc ott vagyok szia!~köszöntem el~

~Miután oda értem kopogtam az ajtón. Amint ki nyitotta még köszönni se tudott, mivel egyből egy mély csókkal köszöntöttem amit meglepődötten, de vissza csókolt. Miután mr. Levegő Hiány meg érkezett el váltunk.~

-Szia~köszöntem szerelmemnek~

-Szia~mosolygott kedvesen~

-Ugye azt tudod, hogy nem tanulni jöttem?

-...gondoltam.

-Most mi a baj?~kérdeztem meg mire egy pofont kaptam.~

-...komolyan ezt kérdezed?? KOMOLYAN??? ÉN CSAK ARRA VAGYOK JÓ, HOGY KI ÉLVEZD MINDEN VÁGYADAT??? Tch... nekem ilyen kapcsolat nem kell...

(Igen mar csak 4 resz es vege... szal en most megyek aludni mert 1:37 van és mar 1 oraja irom😩✋ ba jo ejt/jo reggelt/jo delutant/jo ebedet meg minden mast csoki nyuszik❤❤)

Bassza meg... [KiriBaku]Where stories live. Discover now