🔞Part 11🔞

978 42 15
                                    

( elosszor is: NAGYON de nagyon sajnalom h egy ideje nem raktam ki storyt, de most jott ez az egesz online oktatas es meg karantenba is kerultem mert sikeresen el kaptam a virust💀(senki ne vegye onsajnaltatasnak) masodszor pedig ez az elozo resz folytatasaaa szooovaaall tudjatok mi jon😈😂❤️🤚 remelem tetszeni fooog!)

-kussolj~egy SOKKAL GYORSABB csókkal csitított el mint az enyém...~

{MÉG MINDÍG KIRISHIMA SZEMSZÖG}

~Már régebb óta tudom, hogy meleg vagyok és nem Katsuki volt az első "áldozatom" de akkor én voltam felül szoval most kurvára félek... A csókból csak akkor váltunk el, ha levegőre volt szükségünk. Miután úgy gondolta, hogy elég volt párnácskáimból, át tért a nyakamra. Előszőr ádám csutkámat kezdte el csókolgatni, majd a kulcs csontomtól lefelé haladt. Kockáimat végig csókolta, amitől egy-két nagyobb sóhaj el hagyta a szám. Majd a nadrágom... Amint Katsuki meg látta, hogy mi is a helyzet lent, "érzékien" le rángatta rólam alsó gatyámmal együtt nadrágomat. Egy ujját be nyálazta majd belém rakta...~

-Ahhg~nyögtem egy ilyen szende szűz kislány hangot majd Katsuki oda hajolt hozzám és a fülembe súgott~

-Ei... ne tartsd vissza a hangod...~JÉZUSOMMM. Amint meghallottam a hangját pillangók repdestek gyomromban. Szemében a vágy tüze égett amitől még inkább azt éreztem, hogy a gyomrom belülről jólesően ég.~

~ujját el kezdte bennem mozgatni amitől azt hittem meg őrülök. Miután úgy erezte jött a második ujja amivel el kezdett ollózni. Aztán a harmadik, utána pedig jött a kelleténél is túl nagy tagja... amint meg éreztem magamban Katsukit, a mennyországban éreztem magam...~

-Ei... olyan... szűk vagy...~ÉDES ISTENEM ÉN MEGHALOK. Mi az a hang??? Imádom.~-Ei. Most mozogni fogok, és ha gyorsnak érzed vagy fáj szólj!...

-J-jóh...

~szépen lassan mozgott eleinte, de amennyire telt az idő, annyira gyorsult. Egyszer-kétszer hallottam ahogy egy "mhm" hangot ad ki, de tényleg nem sokszor.~

-Katsu...hki... gyorsabbanh-~MI A FASZT EIJIROU?? EZ ÖNGYILKOSSÁG AMIT KÉRTÉL!! Hülye vagy te?... vette a kérésemet és be gyorsított.~

-Ahhh~el találta azt a pontom amit hogyha tovább el talál, meg őrülök.~

-Megh vagyh...~el kezdte böködni bennem azt a pontot amire éreztem, hogy hamarosan itt a vég.~

-Katsu... Ahh... el fog..hok...~és el mentem.~

-Énhis... mindhjárth~ tett rajtam még egy-két nagyobb lökést és ő is el ment. Mellém feküdt és hallottam ahogy levegőért küzd. De nem csak ő. Én is.~

-Ei... szeretlek...

-Én is szeretlek.~majd mellkasomra feküdt és pár perc múlva a szuszogását hallottam. Szeretem ezt a fiút... nagyon~

(Remelem h a perverzeknek tetszett ez a resz😂❤️ na de majd valamikor jon a kovi reeesz! Na sioka ti kis perverzek🥺❤️🤚)

Bassza meg... [KiriBaku]Where stories live. Discover now