Part 13

506 32 3
                                    

(Hat draga gyermekeim itt is lennek ezzel a resszel. <3 na nezzuk mit alkotott
Iro-chan, azaz en XDDD igen... nem lett a legjobb resz...)

-kössz~Dik de bunkó valaki. Na várjál csak Kirishima Eijirou!~

{KATSUKI SZEMSZÖG}

-szívesen

-Mi a kaja?~a falánk kis köcsög!!~

-Rántotta. Az előbb mondtam...

-Jaa tényleg! Köszönőőm!!~kiabálta ki a konyhából.~

-szívesen...~Motyogtam halkan~

-Haragszol rám?~bújt ki a konyha ajtajából~

-Nem...

-Jaaj kicsiiimm!!~jött oda hozzám és megcsókolt.~miért haragszol?

-MONDTAM MÁR, HOGY NEM HARAGSZOM!!!~Katsuki, ezt most el basztad...~

-De...jolvan nem érdekel~vált ködössé tekintete, majd sarkon fordult.~

-Várj!~kaptam el csuklóját.~

-Mire várjak Bakugou? Hah?! MI A KURVA ÉLETRE VÁRJAK???~csordult ki egy könnycsepp szeme sarkából~

-...~tátott szájjal néztem a történteket amire azt éreztem, hogy keze a szorításomból ki szabadult és az ajtót nyitotta.~-Nem mentem utána... miért nem? Mozdulni sem tudok... mi ez az érzés? Fáj...~könnyeim utat törtek maguknak, majd valamilyen oknál fogva a testem magától cselekedett, és a falnak dőlt.~
-Nem tudom... abba hagyni... miért fáj ez ennyire?...

~10 perc sem telt el amire kopogásokat hallottam. Mentem az ajtóhoz kisírt szemekkel, majd ki nyitottam. Az agykárosodott yaoi fan hercegnő kopogott, mellette a pikachuval.~

-Helló!~köszönt Mina de amint meg látta kisírt szemeim, mosolyról aggódó arcra váltott.~-Te... te sírtál?

-Bakubro?! Minden okés?~jott oda a másik ügyifogyi~

-minden oké... miért jöttetek?

-hát, mivel szombat van arra gondoltunk Kaminarival, hogy el mehetnénk valahova négyen...

-Szóval te, Kiri, Mina és én... de úgy látjuk nem vagy a legfényesebb lelki állapotban...-beszélt a pikachu utánzat~

(Halihooo! Nem lett a leg kellemesebb resz... szoval... elnezeseteket kerem... es nem szivatas lett mert nem jutott semmi eszembe... szovall jah... de azert remelem tetszett❤️)

Bassza meg... [KiriBaku]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant