Part 9

590 30 4
                                    

{KIRISHIMA SZEMSZÖGE}

~El telt már lassan 1 hét, hogy Bakugou el mondta mit tervez velem... Be vagyok fosva... Na mindegy. Éppen reggeli van és én úgy nézek a reggelimre mint valami gyilkos. Gondolkodásom megint a Pikachu másolat szakította meg~

-Kirishimaaaaaaaa!~himbálóztatta szemem előtt kezeit~

-I-itt vagyok

-Miért nézel szegény rizsgombócodra mintha meg akarnád ölni?~kérdezte Mina~

-Jaaa csak gondolkozom

-Aham... és mégis min amin ennyire be paráztál?~Bazdmeg Kaminari iszok~ Talán nem azon, hogy Bakugou meg fog rakni?~köszi Kami, ki köptem a vizem~

-Akkor igen~nevetett Mina~

-Oi! Furahaj, utolsó óra után gyere át hozzám tanulni!~Bakugouuuu kösziiii. Most a hajam és a fejem ugyan olyan színű lehet~

-O-oké...~persze "TANULNI" fogunk.... Persze, persze már alig várom...~

_____ tImE sKiP_____

~Utolsó óra után vagyunk, és nem is lehetne jobb, ha egy Bakugou Katsuki nevezetű "ANGYAL" nem akarna szobára vinni:)). Úgy érzem életem hátra lévő részét, azzal fogom tölteni, hogy egy tolókocsiból kuksolok, ahogy visszaemlékezem, hogy miért is vagyok tolókocsiban:D. Izgi, nem igaz?~

Oi! Kiri, figyelsz vagy majd az "okos" Kaminari fogja neked el magyarázni az angolt?~tényleg csak tanulunk~

-figyelek!

-és nehogy azt hidd, hogy csak tanulunk!~mondanám, hogy ez nem férfias, de akkor be horpasztaná a fejem és azt én nem akarom~

-...

-miaz, talán nem el vitte a cica a nyelved?~mosolya 1000 wattos volt, de még is perverz. Hogy csinálja?~

-muszály? Még nem akarok toló kocsiba kerűlni...

-létsziii~szemei úgy csillogtak a vágytól, mint a frissen polírozott Ferrari~

-J-jó...~OLYAN KIS CUKIN NÉZETT NEM BÍRTAM ELLEN ÁLLNI~

(Ohh hii! Mégis meg jött az ✨IHLET✨ ami nálam ritka, de sikerűlt:D Yeey! Nagy tapsot kérek!)

Bassza meg... [KiriBaku]Where stories live. Discover now