Epilog

1.1K 53 61
                                    


Narracja trzecio osobowa 

12.02.2019     

- Felix widziałeś ten komentarz od Minho? - chłopak wyjrzał za telefonu i spojrzał na swojego przyjaciela ze zdezorientowaną miną. 

- A to nie ten chłopak co wylałeś na niego kawę w zeszłym tygodniu? 

- No właśnie to on i się boje teraz. - przytulił się w chłopaka. Nie byli razem, ale ich przyjaźń była już na takim etapie, że przytulanie było czymś normalnym w ich relacji.  

- Może zapomniał już o tobie? 

- Wątpię. Czemu akurat musiałem wylać kawę na niego? Na osobę, która zawróciła mi w głowie? 

14.02.2020

- Stary jak ty chcesz mu to dać? - spojrzał na niego jak na debila. Przecież nie da mu do ręki, bo będzie, że od niego. Szafki też sam nie otworzy, ale Minho miał swój urok osobisty, który sprawiał, że każdym mi ulegał. I takim sposobem miał klucz od szafki Jisunga od woźnej. Łatwiej się nie dało. 

- No i co teraz? On pojawi się dopiero za dwie godziny. 

-Będziemy czekać, aż doda coś na instagrama.

14.02.2020

- Widziałeś jego uśmiech? - zapytał tak nagle jak szli już w stronę domu Changbina. Obydwoje byli uradowani, bo udało im się zrobić to co chcieli bez żadnych utrudnień. No może było jedno. Jak przemieścić wielkiego 2 metrowego misia do szkoły bez żadnego zbiegowiska ludzi.

- Widziałem. Może zagadaj do niego?

- Ja? Jak taki ktoś ma mieć szanse u takiego anioła. 

20.03.2019

- Najlepszego Hyunjin! - krzyknęli wchodząc do mieszkania jubilata.

- O kurwa Han mi odpisał na komentarz! - wydarł się na całe mieszkanie przyjaciela ze szczęścia. Nie spodziewał się, bo przecież jak ktoś taki mógł w ogóle wiedzieć o jego istnieniu. 

30.05.2019

Czuł się jak w niebie. Właśnie Minho do niego napisał. Może chodziło tylko o Netflixa, ale jednak napisał. Po tym chyba jeszcze pięć razy sprawdzał czy nie napisał czy chcą cię poznać, ale nic takiego nie było. 

18.06.2019

- Jisung, wiewióro ty moja jestem z Changbinem. - złapał jego twarz w swoje dłonie i skierował ją tak, że nie miał innego wyjścia tylko patrzeć na niego. 

- No przecież słyszę. Powtarzasz już piąty raz.

- A ty kiedy napiszesz do Minho? 

- Nigdy? 

- Czemu? 

- Tak jakoś.

29.06.2019

Han zobaczył co napisał Felix w komentarzu pod zdjęciem Minho i miał ochotę go zabić.

- I po chuja to pisałeś? Teraz ma mnie za debila pewnie. 

- Nie większego niż już miał. 

Han rzucił się załamany na łóżko chowając twarz w poduszki. 

30.06.2019

Han spojrzał na Felixa przed szkołą z bardzo dziwną miną. Jisung miał w naturze robienie dziwnych i nie powtarzalnych min, ale teraz to przebiło wszystko. To jak patrzył się na Felixa który na zakończenie roku ubrał się jak menel nie przebije już niczego. 

Netflix [L.M.H + H.J.S]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz