PATRZCIE DOBRZE NA DATY
POV HYUNJIN
05.04.2020
- Nie pozwalam. - męczyliśmy go już z dobre 3 godziny. Razem z Hoe namawiamy go na psiaka. To był mój pomysł, ale mi na pewno by nie pozwolił. Ale jak widać Hoe też nie jest w stanie go przekonać.
- A jak kupimy ci żelki? I lody? - spojrzałem na niego maślanymi oczkami.
- A w sumie róbcie co chcecie. Nie moja sprawa. - usiadł na kanapie i zajął się telefonem, a my skakaliśmy ze szczęścia na środku salonu.
- Kochanie jesteś kochany. - pocałowałem go w policzek, a ten szybko to wytarł.
- Bleee jesteś obrzydliwy.
06.04.2020
Jesteśmy już w schronisku. Nie wiem czemu Jeongin jest tak sceptycznie do tego nastawiony. Hoe będzie miała chociaż z kim się bawić. Będziemy też wychodzić na spacery wszyscy razem.
- Chce tego. - pokazała na małego pieska.
- Na pewno? - spytał się IN.
- Tak. - uśmiechnęła się tym uśmiechem.
- No dobrze.
Załatwiliśmy wszystkie formalności ( powiedźmy, że można od razu brać psa ) i pojechaliśmy do sklepu po rzeczy.
- To chociaż pozwólcie mi wybrać rzeczy dla niego. - z obojętnością powiedział IN gdy staliśmy już przed drzwiami sklepu.
- No okey. To ty idź na dział na zwierząt i wybieraj co chcesz, a my idziemy po jedzenie jakieś na kolacje.
Rozdzieliliśmy się w swoje kierunki. Znając Jeongina to trochę tego będzie. Jak się rozpędzi to nie przestanie. Do tego nie wybierze byle czego tylko wszystko musi do siebie pasować.
- Kupisz mi to Hyunii?- pokazała na duży drewniany domek.
- A chcesz, żeby wujek IN nas zabił?
- No, ale ja tak ładnie proszę. - zrobiła maślane oczka.
Ostatecznie kupiłem ten domek. Bo przecież jakby inaczej.
•º•
13.04.2020
- Hoe ubieraj się jedziemy do sklepu. - krzyknął IN z przedpokoju. Na początku miał iść sam, ale doszliśmy do wniosku, że nic nie ma w ten lodówce i trzeba zrobić większe zakupy.
Jeździmy tym wózkiem po tym sklepie jak jacyś głupcy w tą i z powrotem. Hoegin siedzi obładowana różnymi słodyczami.
CZYTASZ
Netflix [L.M.H + H.J.S]
Ficção AdolescenteGdzie Minho podkochuje się w o rok młodszym chłopaku ze szkoły i pisze do niego w sprawie Netflixa Albo Gdy Jisung szuka jeszcze jednej osoby do Netflixa *** *WIEK ZMIENIONY *CHAT, TEXTING, TWITTER *SHIP - MINSUNG, CHANGLIX, HYUNIN, * ZDJĘCIA NI...