9. Bölüm

3.2K 52 64
                                    


DAYANAMADIM ATTIM.
DÜN GECE BİR OKUYCUM ÖYLE BİR YORUM YAPTI Kİ, KIYAMADIM.
BU ARADA 6. AYIMA GİRDİM. BEBİŞİMİN TEYZELERİNE SELAMI VAR. HA BİRDE AŞIRI +18 VAR BİLGİNİZE. Yazım yanlışlarım olabilir hiç düzenlemedim atıyorum.

İYİ Okumalar. 💜






Gözlerimi zorlayarak açtım, uçaktaydık ve iniş yapıyorduk. Ali'nin başı omzumda, elleri belimi sıkıca sarmıştı. İniş yapacağımızı anons yapan görevlilerle açmıştım gözlerimi.

Mutlulukla gülümseyip, omzumla boynum arasında ki başına bir öpücük kondurdum. Sol elim karıncalanırcasına kalktı.. Yavaşca okşadığı kuzguni saçlara, aşkla bakıyordum. Demek bizim için plan yapmıştı ve biz bu hafta evlenecektik. Heycanla çarptı kalbim.. İçim huzurla dolarken, şükür ettim Rabbime. Hamd olsundu ki, bizi kavuşturmuştu. Dua ettim sessizce rabbime, 'bizi hiç ayırma Allah' ım..'

Belimi saran güçlü eli, saçlarında ki elime gitti yumuşakça kocaman avucuna alıp, avucumun ortasını koklayarak öptü. Ve o büyüleyici sesiyle beni mest etmeye başladı.

"Günaydın yavrum."

Gülümseyip, saçlarının arasına öpücük kondurdum. Mis gibi kokuyordu.

"Günaydın sevgilim ."

Çapkın gülümsemesiyle kafasını omzumdan kaldırdı. Çok aşıktım ben..

"Geldik mi?"

Sorduğu soruyla gülümseyerek başımı salladım. Yan koltukta uyuyan çifte baktım o ara, Merve uyumuştu. Başı Barışın boynunda, Barış bir eliyle başını okşarken sevgiyle diğer eliyle de herhalde bebeğini seviyordu. Bir an çok kısa bir an aklıma geldi, Ali ve benden bir bebek nasıl olur du? Düşünceyle kıkırdadım, güzel olurdu. Benim kıkırdamam Ali'ye bulaşmış gibi oda gülümsedi. Garipseyerek sordum deniz gözlü devime.

"Sen niye güldün, yoksa düşüncelerimi de mi okuyabiliyorsun?"

Uçak çoktan inmişti, Ali kemerlerimi çözerken hem konuşuyor hem ufak öpücükler bahşediyordu bana.

"Barış'la Merve' ye bakınca bir şey geldi aklıma boşver. Hem sen gülünce bulaşıcı gibi bende gülmek istiyorum."

Gözlerim parladı söyledikleriyle, aslında bütün söyledikleri gözlerimi patlattı hatta beni çok mutlu etti. Oda benim gibi düşünüyor olabilirdi nasıl olsa. Acaba çocuk istiyor muydu? Meraklansamda sormadım soramazdım da. İnşallah kendisi söylerdi. Muzip sesimle konuşmaya başladım.

"Hmm. Tamam hayatım."

Hem muzip sesim, hemde anlamamışcasına konuşmam onun hoşuna gitmiş olucak ki, gözleri aşkla parladı.

"Yavrum böyle yaparsan azarım. uçakta hemde. Sonra o anlamadığın konuyu eve geçmeden otele geçip gösteririm ne olduğunu."

Kahkaha atarak ayağa kalkıp, dekoltemi gözüne sokarcasına eğildim.

"Hımm icraat diyorsun yani"

Dediğim şeyle göğüslerim de olan bakışları gözlerime, gözlerimin en derinine baktı. Sonra çapkın bir edayla cıkladı, tek kaşı havada. Aşırı yakışıklıydı şuan.

"Yok hatun, si-kiş diyorum."

Dediği edepsiz şeyle ağzına şaplak attım. Utançla dudaklarımı ısırarak bizimkilere döndüm tekrar umarım duymamışlardır. Benim bu adamla işim işti yahu..

TUTKU MAHKUMUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin