Obwieszczenie obywatelskie

236 17 1
                                    


Cześć! Z tej strony ja - Darragh. Przychodzę z małym ogłoszeniem na temat opowiadania/fanfiku "Obsesja" o Pawle Rosie oraz Dominiku Bosie. 
Z początku planowałem, żeby było to typowe rakopko pokroju "Uprowadzona przez Taconafide" czy inne wspaniałe dzieło jakie znajdziecie na wattpadzie.
Pisanie jednak tego (aktualnie mam kolejne 3 rozdziały, ale jeszcze weryfikuje informacje z zakresu sądownictwa, patologii i antropologii sądowej i prawa karnego w Polsce) opowiadania zaczęło mi sprawiać niesamowitą radość. Czuję, że "Akt pierwszy, scena pierwsza" był jakimś przełomem w tym pisadle - ze szmiry zaczęło kiełkować w coś. 
Coś co przynosi mi dziwne poczucie dumy. Pisanie o perypetiach i problemach bohaterów jest dla mnie odskocznią od prawdziwego życia, szczególnie teraz w okresie końca świata.
Dlatego też ogłaszam, obywatele i obywatelki, "Obsesja" zacznie się skupiać na fabule, a wątki dookoła fanfikowego stylu relacji na froncie Paweł-Dominik będą się pojawiać sporadycznie.

Ale, ale, ale - w fanfiku o Słodkiej Adzie i Prostracji polecimy po bandzie i tam będzie rakowisko.

Buziaki robaki, 
myjcie rączki i szanujcie wszystkich, którzy okazują wam dobroć i miłość.
Ps. pamiętajcie, żeby powiedzieć mamie i tacie, że ich kochacie.

Obsesja - Lakarnum x AwięcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz