TÜM GERÇEKLER

638 47 3
                                    

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.

Bu gün biraz sıradan geçecek gibime geliyor. Ama sıradan kılmamak için David in yanına gideceğim ve ona birsürü sorular sorup o şatoya neden gittiği ve orada ne olduğu hakkında bilgiler alacağım. David e sordum gelebilir mişim. Şimdi yoldayım ve sokağı döndüm ve o şato. Bu sefer hiçbişey olmadı. David lerin evine geldim. David in odasında oturuyorduk. Sonra işte bu tam zamanı dediğim an sormaya başladım.

M_ David, lütfen sana bazı soruları sormama izin ver. Merak etme kimseye birşey bahsetmek. Sana sorular sorucam çünkü o şato da bende garip şeyler yaşadım.

D_ Peki Mia sorabilirsin. Sana güveniyorum.

M_ Evet başlıyoruz. İlk sorum: Oraya neden gittin?

D_ Sen neden gittiysen.

M_ Nasıl yani? Ben bir iddia için gitmiştim. Sen de mi iddia için gittin.

D_ Hayır Mia. O gün eve giderken şatonun camın da seni gördüm. Yardım istiyordun. El sallıyordun bana hemen koşarak içeri girdim. Bir çığlık duydum. En üst kattan geliyordu. Oraya gittiğim de biçimsiz bir varlık. Göremiyor ama hissedebiliyordum. Sonra laboratuvar dan birinin kapısı açıldı. Sonra senin sesini duydum. Yardım istiyordun. Oraya doğru koştum. Ve karşımdaa...

Arkadaşlar yeni bölüm 10 + oydan sonra gelecek.Lütfen Diğer bölümleri ve bu bölümü oylayın. Hikaye hakkında düşüncelerinizi yoruma yazabilirsiniz☺☺

RUHLAR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin