Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.
D_ ...Karşımda bir kadın. Yüzü kanlar için de bir yatakta bağlı yatıyor. İki kişi de yataktan kadının kafasının dibinde durmuş elektroşok için derece ayarlıyorlardı. Ben aralıktan bakarken biri beni gördü ve diğerine işaret etti. Sonra hızla bana doğru geliyorlardı. Bende olanca hızımla merdivenlerden iniyorum. Sonra merdivenin tutacak yerlerinden kayarsam daha hızlı gideceğimi düşündüm. Ve kayarken de tutacak yerinden çıktı ve bende düştüm, bacağımı kırdım. Sonra yardım istedim ancak kimse beni duymadı. Bende sürünerek çıktım ve kapıyı açtım. Son gücümle bağırdım ve bir kişi tarafından duyuldum. Sonrasını biliyosun zaten...
Söyledikleri karşısında resmen kanım donmuştu. Ben oraya sadece iki kez girdim ve ikisinde de David yoktu. Ama en son gittiğim de beni ayağımdan çeken o yüzü kanlı kadın. Onu David de görmüştü. Bunu ona söylemeliyim.
M_ Ben o gün orada değildim. Ancak sanırım dün gittiğimde ve okula girdiğimde bende o kadını gördüm. Hatta beni ayağımdan yakaladı ve zor kaçtım.
D_ Okul kilitliydi. Nasıl girebildin ?
M_ Bahçenin ark tarafında bodruma inen bir kapı buldum. Ancak bodruma iner inmez kadınla karşılaştım ve hiçbirşey göremeden kaçtım. Ancak bazı kitaplar ve sandıklar görebildim. Bodrum, okulun sırlarını çözmek için çok iyi bi yer ancak içeride bir kadın ve senin anlattığına göre iki kişi daha var.
D_ Evet. Ama o okulun sırlarını çözmek için o okula girmek zorundayız. Ve ayağım iyileşir iyileşmez. Bu olayı grup ile beraber çözeceğiz...
Arkadaşlar yeni bölüm için daha çok oy ve yorumlarınızı bekliyorumm ☺☺