Πρόλογος

54 3 0
                                    

Γειά σας,
είμαι η αφηγήτρια αυτού του βιβλίου.
Πρώτα ας γνωριστούμε με την ιστορία και μετά με τους χαρακτήρες.
Και αν θα έχετε κάποια απορία, ρωτάτε ελεύθερα!


Λοιπόν..
Αυτό το βιβλίο περιέχει κάποιους χαρακτήρες και γεγονότα από την αρχαία μυθολογία.
Πιο συγκεκριμένα για την ιστορία αγάπης της Θεάς Περσεφόνης και του Θεού Άδη.
Δεν θα είναι ακριβώς η ίδια με την κλασσική ιστορία τους.
Και θα υπάρξουν μερικές φράσεις που θα είναι στα αγγλικά. Για τον λόγο ότι ακούγονται πιο ωραία έτσι πάρα μεταφρασμένα.
Εξίσου μία μικρή αλλά αρκετά σημαντική λεπτομέρεια... οι χαρακτήρες στο βιβλίο μου είναι σύγχρονοι. Δηλαδή βρίσκονται στην σημερινή χρόνια,και όχι στα π.Χ χρόνια. Παρόλα αυτά έχουν μαγικές ικανότητες και είναι αθάνατοι φυσικά.
Ζουν μέσα σε έναν κόσμο ίδιο με εμάς.
Με σπίτια, εστιατόρια, γραφεία κ.τ.λ
Μόνο που αντί να βλέπεις ζώα και ανθρώπους τριγύρω..βλέπεις θεούς, νύμφες και σάτυρους.
Αυτός είναι ο ονομαζόμενος Όλυμπος.

Μέσα από μια μαγική πύλη... φτάνουμε στον γνωστό μας κόσμο,
Τον κόσμο των θνητών.
Εδώ πάντως δεν είναι τόσο προχωρημένοι οι άνθρωποι όσο είναι οι θεοί.
Επιπλέον,
στον κόσμο των θνητών μένουν και μερικές θεές της γεωργίας και φύσης.
Θα αναρωτηθείτε τώρα ..
-Που μένουν?
-Τους αναγνωρίζουν ?
-Τους βλέπουν?

Λοιπόν,
Προτιμούν να μένουν σε χωριά μακρυά από πολύ κόσμο για να είναι πιο άνετοι.
Σε όποια δη ποτέ στιγμή μπορούν να γίνουν αόρατοι για τα μάτια των ΘΝΗΤΩΝ. Όπως την ώρα της δουλειάς. Αλλά τις περισσότερες φορές δεν τις αναγνωρίζουν και τις περνάνε για θνητές.

Μια άλλη πύλη τώρα...
Πέρα μακρυά από τους άλλους..
Βρίσκετε και ο Κάτω Κόσμος.
Ακούγεται αρκετά τρομακτικό ε?
Δεν θα το έλεγα..
Εκεί υπάρχει 24/7 σκοτάδι.
Και τίποτα δεν προορίζεται να ζει.
Όπως καταλάβετε είναι ο κόσμος των πεθαμένων.
Εκτός από ψυχές.. ζουν και εκεί θεοί, νύμφες, σάτυροι, κύκλωπες κ.τ.λ

Ας γνωριστούμε με τους 2 βασικούς μας χαρακτήρες!

Η Περσεφόνη είναι η θεά της Άνοιξης. Ένα γλυκό φιλικό κορίτσι. Είναι μικρόσωμη με μακρυά κυματιστά κόκκινο χρώμα της φωτιάς μαλλιά. Έχει στο πρόσωπο της φακίδες και γαλάζια του ουρανού χρώμα μάτια με μεγάλες βλεφαρίδες.
Όσο τα χείλη της.. έχουν το χρώμα μιας ροζ Υδραγγείας. Η μητέρα της, την θεωρεί ακόμα παιδί. Αλλά φτάνει τα 21 της.

Η μητέρα της είναι η θεά της γεωργίας. Η Δήμητρα πάντα ονειρευόταν να γίνει μητέρα. Ώσπου μια μέρα ένας θεός της έπλασε ένα από τα πιο όμορφα μωρά. Την Περσεφόνη. Έτσι η Δήμητρα αφοσίωσε την ζωή της προσέχοντας την κόρη της και αποκληρώνοντας κάθε άντρα που ερχόταν σε επαφή.

Όσο η Δήμητρα και η Περσεφόνη έδειναν ζωή στον κόσμο..
Ο Άδης σιγουρεύοταν πως ο κάθε νεκρός θα κριθεί δίκαια και θα οδηγηθεί στα Τάρταρα.

Ο Άδης είναι ο βασιλιάς του Κάτω Κόσμου, ο Θεός των νεκρών και του πλούτου. Δηλαδή όπως καταλαβαίνετε είναι ο πιο πλούσιος θεός. Ακόμη και από τα αδέρφια του. Τον Δία και τον Ποσειδώνα. Ο Άδης είναι 126 χρονών.. Είναι ένας γοητευτικός, γυμνασμένος και ψηλός άντρας (1,92). Έχει πυκνά περιποιημένα κάστανα φρύδια και κατά μαύρα μεγάλα μάτια. Τα μαλλιά του είναι κάστανα ίσια μετρίου μήκους. Αν και δεν του αρέσει πολύ, τα μαζεύει συχνά σε κότσο. Επίσης τι βασιλιάς θα ήταν αν δεν είχε λίγο μούσι και λίγα γενιά. Ακόμη, μια εντυπωσιακή λεπτομέρεια που έχει σαν θεός του κάτω κόσμου...μπορεί να δημιουργεί φωτιές στις γροθιές του και να γίνεται έντονο κόκκινο το χρώμα των ματιών του.



P.S
Στα επόμενα κεφάλαια, για διευκόλυνση θα βάζω και φωτογραφίες που θα περιγράφουν τι γίνεται.
Ορίστε μερικές για παράδειγμα.

(τα μαλλιά του Άδη)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(τα μαλλιά του Άδη)

(η γροθιά με τις φλόγες)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(η γροθιά με τις φλόγες)

You are the king, baby I'm your queen. Where stories live. Discover now