Κεφάλαιο 3

19 2 0
                                    

Το πήρε πια απόφαση ο Άδης, κανείς δεν θα του αλλάξει την γνώμη, είναι πια σίγουρος για τα συναισθήματα του και για τις πράξεις του. Ήρθε πια η στιγμή να πράξει! Η πρώτη του στάση είναι στον Όλυμπο... στο βασίλειο του μικρού του αδερφού, τον δυναμικό Δία!
Μετά από ένα χρόνιο διάστημα, ο γοητευτικός Άδης έφτασε στην πύλη για τον Όλυμπο έτοιμος να αντικρίσει τον αδερφό του. Άγχος και ανυπομονησία περιέβαλε τον Άδη αναμένοντας την έγκριση του Δία για την επιθυμία του αδερφού του.
Βρέθηκε με το ολόμαυρο αμάξι του έξω από ένα αρκετά ψηλό και μακρόστενο κτήριο που ήταν περικυκλωμένο με κάγκελα. Είναι βαμμένο με απαλή γαλάζια βαφή ενώ ο μέσα χώρος είναι με θερμό άσπρο. Τα έπιπλα του κτηρίου βασίζονται σε άσπρα και μπεζ  χρώματα.

" Καλή σας μέρα μεγαλειότατε, πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία σας επίσκεψη"

"Ήρθα να συζητήσω ένα θέμα με τον αδερφό μου"

"Ο κύριος είναι απασχολημένος αυτήν την στιγμή... "

Πρόσεξε το θανατηφόρο και ταυτόχρονα ανήσυχο βλέμμα του Άδη...και προτίμησε να μην ρισκάρει.
Τσέκαρε το πρόγραμμα του Δία ενημέρωσε τον Δία για την παρουσία του αδερφού του.

"Παρακαλώ, περάστε και ο κύρος θα ενταχθεί ."

Μετά από μερικά λεπτά αναμονής,
μια ψηλή γυμνασμένη φιγούρα εμφανίστηκε στο βάθος του δωματίου  κοντεύοντας προς το μέρος του Άδη που καθόταν πάνω σε έναν άσπρο καναπέ .

" Αγαπημένε μου αδερφέ, ποιος δρόμος σε έφερε εδώ?"

"Φαίνεσαι εκπεπληγμένος. "

" Δεν έχουμε πάντα την τιμή να σε φιλοξενούμε εδώ πέρα.. είσαι πάντα ευπρόσδεκτος!"

Πέρασαν ευθεία στο γραφείο του Δία χωρίς άσκοπες κινήσεις. Σε αντίθεση με το υπόλοιπο κτήριο, το γραφείο του είναι ανάμεσα σε καφέ- χρυσά χρώματα. Μια πανέμορφη θέα φαίνεται από το μεγάλο του παράθυρο που στάθηκε ο Δίας.

"Αδερφέ έχω ένα σοβαρό ζήτημα να συζητήσω μαζί σου.. είμαι πια σίγουρος πως βρήκα την γυναίκα που θα είναι ιδανική βασίλισσα και σύζυγος. "

Έμεινε έκπληκτος ο Δίας με την ανακοίνωση του αδερφού του που περίμεναν τόσα χρόνια..  Αναρωτιόταν όμως γιατί ήρθε να το συζητήσει μαζί του,όσο ν' ναι η γυναίκα του η Ήρα είναι υπεύθυνη για τους γάμους..

" Αυτά είναι υπέροχα νέα Άδη, παρόλα αυτά πιστεύω πρέπει να απευθυνθείς στ-

*τον διακόπτει ο Άδης πριν να ολοκληρώσει την πρόταση του *

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 26, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

You are the king, baby I'm your queen. Où les histoires vivent. Découvrez maintenant