Κεφάλαιο 1

25 3 2
                                    

Σε ένα μέρος διαφορετικό,
κρυμμένο από κάθε όψη ανθρώπων.
Γεμάτο ζωή και βλάστηση..
Μένει και μεγαλώνει εδώ και 18 χρόνια μια νεαρή θεά μαζί με την προστατευτική μητέρα της.
Δεν ήταν πάντα εδώ το σπίτι τους.
Τα πρώτα χρόνια μετά την γέννηση της Περσεφόνης ζούσαν στον Όλυμπο.
Όλες οι θεές ζήλευαν την Δήμητρα για την θεϊκή ομορφιά της κόρης της.
Ο Ερμής την συμβούλεψε να την προσέχει, ιδικά από τα πονηρά χέρια των αρσενικών θεών του Ολύμπου.
Έτσι η Δήμητρα αποφάσισε να φύγει και να μην επιτρέπει σε κανέναν άντρα θνητό ή αθάνατο να κοντεύει στην Περσεφόνη εκτός τον Ερμή.

Μια καθημερινή μέρα λοιπόν, ο Θεός όλων των θεών, ο Δίας και η γυναίκα του, η θεά του γάμου Ήρα, καθώς έπιναν τον πρωινό τους καφέ συζητούσαν διαφορά θέματα που αφορούσαν τον Όλυμπο και τους θεούς. Ξαφνικά τους προέκυψε μια ιδέα, αφού ο Θεός Δίας και ο Ποσειδώνας θεός της θάλασσας, είχαν είδη παντρεύει και φτιάξει την οικογένεια τους όσο και πετυχημένες και αν ήταν.. Θα ήταν πολύ ντροπιαστικό ο μικρός τους αδερφός ο Άδης, μετά από τόσα χρόνια να μην έχει βρει ακόμη την βασίλισσα του.
Μετά από μία ώρα έρχεται ένα γράμμα στον Κάτω Κόσμο από τον Όλυμπο.

Έτσι φτάνουμε σε έναν άλλο κόσμο,κρύο..σκοτεινό και γεμάτο Neon lights. Που ζει και βασιλεύει ο Θεός των νεκρών και του πλούτου. Ο Βασιλείας του Κάτω Κόσμου.. Άδης.
Ένας παρεξηγημένος και δυναμικός θεός.

Ερμής ο αγγελιαφόρος των θεών :
"Μεγαλειότατε,
έχω ένα γράμμα για εσάς."

"Ευχαριστώ,
τελείωσες την πρωινή σου βάρδια? Μετέφερες τις ψυχές?"
Ρωτάει ο Άδης.

"Yess boss!"
Λέει ο Ερμής και πετάει πίσω.

Ο Άδης με ένα παράξενο ύφος ανοίγει το γράμμα αναρωτιόντας τι περιέχει μέσα. Είχε την υπογραφή της Ήρας στο κάτω μέρος. Ο Δίας αποφάσισε να τον στείλει στον κόσμο των θνητών για κάτι δουλειές, διότι τον απασχολούσε πως πολλοί θνητοί πεθαίνουν και οι συγγενείς τους προσεύχονται στον Δία για εξηγήσεις .
Με έντονο παράπονο δέχεται διότι είναι υποχρέωση του να διατηρεί μια τάξη στο βασίλειο του.

Την επόμενη μέρα ο Άδης έκατσε στο μεγάλο μαύρο του αμάξι και να έφτασε στην πύλη για τον κόσμο των θνητών. Μετά από λίγη σκέψη αποφάσισε να κάνει μια βόλτα στην αγορά και να ρωτήσει διακριτικά αν έχουν προσέξει κάτι ή αν υποψιάζονται κάτι /κάποιον.
Ένας νεαρός φτωχός άντρας του είπε πως πρόσεξε πολλά άτομα να αγοράζουν ρόδια σε μεγάλες ποικιλίες. Έτσι αποφάσισε να πάει στο χωριό που βλαστούν τα φρούτα και τα λαχανικά για τον κόσμο.  Έφτασε μπροστά από ένα δάσος που έπρεπε να το διασχίσει για να φτάσει στο σπίτι της Δήμητρας να συζητούν.

You are the king, baby I'm your queen. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin