•1

461 36 6
                                    

~din perspectiva ei

Ceasul incepe sa sune. Eram prea obosita dupa noaptea trecuta. Mi-am continuat somnul nebagand in seama alarma isterica ce trezea si mortii. Nu am mai putut rezista asa ca mi-am luat o mana de sub patura calduroasa, de unde nu voiam sa ies in veci, si am indreptat-o spre ceasul desteptator. Dupa ce am reusit sa opresc alarma aia idioata imi pun fata pe perna incepand sa scot cateva mici injuraturi. Dar fara folos. Ce credeam? Ca daca il injur pe Miss Ceas Isteric de morti nu va mai suna de acum incolo? Pffiiuu...

Cu mare lene ma dau jos din pat si ma indrept spre baie. Imi fac rutina zilnica, ca de obicei. Dintr-o data am simtit un miros patrunzator de clatite cu ciocolata. Ies din camera de unde pasesc pe coridorul cel mare coborand dupa scarile in bucatarie.

-Buna ziua, Doamna Lee ! *spun zambareata si aplecandu-ma in semn de respect*

-Buna ziua, domnisoara ! Va rog nu mai faceti asta. Eu sunt doar menajera casei iar tu esti fiica Domnului Park, seful meu. Deci asta inseamna ca si tu imi esti mie sefa. Deci nu mai face chestia aia.*spune speriata*

- S-a luat iar tata de tine?

Doamna Lee a tacut din gura dupa propozitia aceasta, fiind acum cu capul plecat.

-In fine,zic eu, mi-ai facut clatite?

-Poftiti !

In timp ce-mi savuram delicatesa, Doamna Lee a inceput sa vorbeasca:

-Domnisoara, tatal vostru va veni diseara acasa.

Imediat ce am auzit am lasat totul jos, inghitind in sec. Acum chiar nu mai aveam pofta de mancare. Simteam cum mi se intoarce stomacul pe dos. Am inceput sa tremur de frica.

Dupa ce m-am schimbat, am iesit din casa mare si luxoasa indreptandu-ma spre liceu.

~din perspectiva autorului

Dupa ce mama Elenei a murit, fetita nu mai avea cale de scapare. Pana atunci, cand tatal sau venea beat acasa, o batea nonstop pe mama ei. Dar de cand a murit Doamna Park, Elena a devenit victima. E adevarat ca Domnul Kim vine rar acasa din cauza proiectelor sale din strainatate sau a sedintelor cu colegii sai sau chiar din cauza unei tarfe ce o gaseste pe la baruri. Dar atunci cand vine acasa, beat, incep bataile si scenele de groaza pentru Elena. Imediat dupa ce vanataile dispar usor usor, apar altele. Dupa un timp, Elena a fost si obligata sa intretina relatii sexuale cu el. Saracuta fata, nu avea de ales. El ii dadea painea de zi cu zi si toate hainele extravagante.

~din perspectiva ei

Orele s-au terminat foarte repede azi. Am ales sa ma intorc acasa pe jos. Era mult de mers, ce-i drept, dar voiam sa ma plimb.

~din perpectiva autorului

Dupa ceva timp, fata a ajuns in fata casei. A tras aer in piept si a deschis usa. Nici bine nu intra ca tatal ei o ia de par si o tranteste la pamant.

-Ce ai facut pana acum? Hăă? Trebuia sa vi acum o ora . De ce vi la ora asta? Cu cine ai fost? Spune odata !

-A-a-am v-venit pe jos ! *spune Elena speriata*

-Deci iti permiti chestile astea, nu? Ia vino tu aici sa te invat o lectie.

Isi infige degetele in parul ei, tarand-o pana in camera lui. O impinge intr-un perete, unde ii jupoaie bluza de pe ea. Incepe sa ii muste sanii salbatic. Elenei i-au dat lacrimile. Domnul Park, vazand asta, s-a enervat si a trantit-o pe jos. O trage de par, ridicand-o la acelasi nivel cu cea a curelei.

-Deschide-o ! *ordona Domnul Park*

-Te rog, nu. Orice, dar nu asta! Te rog.

-Nu vrei deci ! *spune calm, dand-o cu capul de dulapul de langa ei*

¤Passion ¤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum