•3

130 14 4
                                    

"Promise"

Dimineața işi făcu prezența prin razele de soare abia zărite prin perdelele de un alb imaculat . Geamul era decorat cu mici floricele de gheață ce nu mai aveau mult si se topeau din cauza razelor de soare .

In cameră era o linişte de nedescris . Bruneta tocmai ce se trezise . Se întinde puțin după căutându-l cu privirea pe Kai . Era singură in cameră . Mai inspiră puțin mirosul de zambile din plapuma cu care era acoperită , făcund-o instantaneu sa zâmbească , iar după se ridică din pat . Coboară scările cu grijă până jos in living şi se indreaptă spre bucătărie de unde se auzeau vorbele lui Kai .

Acesta era cu telefonul la ureche , nemazicând nimic si având o expresie neutră . Elena, devreme ce putea să audă foarte clar ceea ce îi spunea persoana de la celălalt capat al firului , îşi dădu seama că brunetul era asaltat de o mie de țipete şi frustrări .

"//Nu mai vreau să te văd . Cât tupeu poți să ai să mă suni sa îți ceri scuze .
Crezi ca totul va putea fi ca înainte ? Cu scuzele astea nu poți să o reînvii pe Elisabeth . De acum nu mai sunt tatăl tău .// "

Acesta lasă mâna liberă in jos după semnalul ce indica faptul că apelul s-a încheiat , căzând telefonul pe gresie . Avea aceeaşi privire neutră , parcă se uita în gol , încercând să gândească la tot ceea ce se întâmplase .

Simte lângă el prezența Elenei care era cu totul îngrijorată . Îşi revine rapid din starea de meditație , spunând :

-Te-ai trezit ? Am făcut micul dejun . Stai jos . *zice trăgând un scaun de sub măsuța de lemn aflată in mijlocul bucătăriei*

Elena decise să nu spună nimic în legătură cu conversația de mai devreme şi se aşează pe scaun . Kai pune pe masă două farfurii cu câte două clătite îmbibate în sirop de ciocolată si două căni cu ciocolată caldă , aşezându-se şi el la rândul său pe un scaun . Era total fericit lucru care o şoca pe Elena . Acum 2 minute era distrus fiind pe punctul de a izbucni in plâns , iar acum zâmbeşte precum un copil mic ce a primit cadou jucăria pe care chiar şi-o dorea . Am devorat cu poftă acele clătite de parcă era ultima mea mâncare de pe viața asta . Nu a mai mâncat mâncare aşa delicioasă de când mama ei s-a decis sa plece de lângă ei . Pur şi simplu , acele clătite erau preparate cu multă grijă şi iubire , nu erau la fel ca cele făcute de bucătăreasa casei ce le făcea doar pentru că aceea îi era slujba .

Între cei doi se aşternuse o linişte apăsătoare . Se auzeau numai sorbiturile din ciocolata calda care era fierbinte .

-Uite *sparge Kai tăcerea* îmi pare extrem de rău pentru ceea ce s-a întâmplat aseară . Faza cu plânsul in fața unei persoane , nu e stilul meu . Iar partea când te strângeam in brațe ...

-E în regulă ! *spune bruneta agitată* Aveai nevoie de asta . Şi oricum , a fost alegerea mea să te ajut să te simți mai bine .

-Serios ? Adică , nu vreau sa înțelegi totul greşit . Îmi pare rău incă o dată .

-Nu o să fac asta . Stai calm .

După aceste cuvinte a urmat iarăşi o linişte ca de mormânt . Dar , de data asta a fost diferit . Amândoi zâmbeau şi parcă se pierduseră unul în ochii celuilalt .

JURNALUL LUI KIM ELISABETH

"14 ianuarie 1994

Hei , scumpule ! Bun venit printre noi ! Am avut mult de furcă până să reuşesc să te nasc . Acum a trecut tot greul . Te am în brațe . Asta e tot ce îmi doresc , să am grijă de tine până la capăt .
Încă îmi amintesc vestea pe care mi-a spus-o doctora 'Felicitări! Veți avea un băiețel!'
Nu voi uita asta niciodată . Poate eu nu voi ma fi cu tine atunci când vei citi asta , dar vreau să ştii că te iubesc , dragule . Te iubesc din prima clipă în care am aflat că sunt însărcinată . Te-am iubit chiar şi atunci când făceai vreo boacănă de mă supăram pe tine . Mereu m-am mândrit cu un aşa fiu . Erai deştept , chipeş şi bun la suflet . Şi cred ca şi acum că ai rămas aşa . Te iubesc mult . Cu drag , mama . "

NEEDITAT
Hey chingus ! Da, am revenit in forta ! :))) Bine, mi-am cam pierdut din experienta dar sper ca totul va fi bine . Sper sa va placa acest capitol . Nu a avut asa multa actiune , a fost doar emotional . Va iubesc ! <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

¤Passion ¤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum