Yorum yapıp ne istediğinizi dile getirirseniz size yardımcı olabilirim :D
Keyifli okumalar
Bölüm Şarkısı :StarStruck-Hero
Bayıldıktan bir süre sonra çok üşümekten dolayı olsa uyanıyorum .Kendimi okul mutfağının soğuk hava deposunda bulunca içimde bir titreme başlıyor.Kapıyı doğru koşuyorum ama sonra hemen duruyorum enerjimi harcamamalıyım evet evet harcamamalıyım .Olduğum yerde duruyorum ama bu üşümeme engel olmuyor .Biraz haraket etmem gerektiğini düşünüyorum .İleri geri yürüyorum .İleri geri,ileri,ger,.2 adım yana 3 adım sola 1adım geri-
"Hayatta her zorluğu aşamassın canım kızım bazen direnmeyi bırakıp yenilgiyi kabul etmek gerekir"
"Pes eden insanlar güçsüzsüzdürler baba !"
"Hayır pes eden insanlar güçsüz değil yorulmuşlardır,bazen en iyisi pes etmektir ,bazen "
Babamla konuşmamız bi anda aklıma geliyor.Cidden şu anda neye direniyorum ki ben ? Çok saçma ! Her insan ölümle burun buruna geldiğinde kendini korumaya çalışır derdilerde saçma derdim .Tabi ki de her insan ölümden korkar .Pes edip oturmayı düşündüğümde yandaki sarı kağıda -dikkat çeksin diye kesinlikle- yazılmış yazıyı fark ediyorum .Hemen uzanıp alıyorum.
"Senin maceranda bu kadarmış ,üzgünüm .Hayat adil değil sen altlardasın ben ise göremiyeceğin kadar yüksekte "
"Bu kağıdı yedireceğim sana Amanda yedireceğim !"
kağıdı sinirle buruşturup yere atıyorum ama sonra yerden alıp cebime atıyorum .Dayanacak gücüm kalmıyor ,ayaklarım titremeye başladığında kendimi çaresizce yere oturmuş buluyorum .Vücudumda hiç bi yeri hissetmiyorum .
"Tanrım yardım et bana yalvarırım yardım et " göz kapaklarım kapanmaya başladığında ayağa kalkıp enerjimi toplamak istiyorum ama bırak ayağa kalkmak kolumu bile kıpırdatamıyorum.
-"Uyumamalıyım ,uyursam biter ,benim hikayem bu kadar değil .Lanet olsun ! Lanet herif " aklıma sebepsizce Justin geliyor . Ama içimde şimşeklerin çakması iyi oluyor .
-"Nefret ediyorum senden bunların hepsi senin yüzünden ! Neden bulaştın ki bana burdan çıkayım önce o okuldakileri sonra senin ananı belliyeleceğim !" Küfürlerime devam etmek için ağzımı açmaya niyetlendiğimde bu o kadar kolay olmuyor .Göz kapaklarım ağırlaşıyor .
Veda etmek için çok erken ! Lütfen yalvarırı-
✘ ✘ ✘
Gözlerimi araladığımda nerede olduğumu soracakken tepedeki ışık ,kolumdaki sızı ve yoğun iğne kokusundan hastanede olduğumu anlıyorum .Hastanede olduğuma göre ölmedim ölmedim yaşıyorum !Yataktan hızla oturur pozisyona geçtiğimde Demi oturduğu koltuktan yanıma fırlıyor
"Uyandı uyandı ! Justin ! Justin !" kapıdan içeriye Justin koşarak giriyor .Dayanamayıp kahkaha atıyorum
"Neden gülüyorsun ? Sen iyi olduğuna eminmisin ? Selena ?!" Peş peşe soru soran Justin'e dönüyorum kahkaha atarak
"Ölmedim Justin ,ben ölmedim yaşıyorum ,yaşıyorum !" Justin yandaki sandelyeyi yatağın yanına çekip oturuyor kafamı göğsüne bastırıp sarılıyor .Hiç tereddüt etmeden bende ona sarılıyorum .Gülmeme geçince saçma bi şekilde -gerçi gülmem de normal değildi ama neyse- ağlamaya bi şekilde ağlamaya başlıyorum .
"Sen ölmedin ama ben öldüğümü zannettim şu 2 saat içinde Selena " gözümden akana yaşı silip tekrar sarılıyor bana
"Ağlama ,geçti ,şşşhhhh" Beni yastığıma yatırıyor ve Demi'ye 'hadı çıkalım ' diyor tam çıkacaklarken Justin bi anda geri dönüyor .
"Demi sen git ben Selena'yla bişey konuşacağım " Demi kafa sallayıp gidiyor.Justin yanımdaki sandelyeye oturuyor ve susuyor .Gene ne oldu ya diyiyp gözlerimi deviresim gelsede cici bir kız gibi konuşuyorum
"Ne konuşacaksın "
"Korkuyorum "
"Nasıl ?Anlamadım neyden korkuyorsun ?"
"Amanda'yla uğraşırken sana bir zarara vermesinden ki verdide .Selena bak kendini düşünmüyorsun ama ben- yani seni seven insanları düşün . Amanda arkası sağlam olduğu için bu kadar rahat .O kızdan iğreniyorum"diyip suratını buruşturuyor .Sonra konuşmaya devam ediyor "Bak biliyorum seni kıran kişilerden intikan almak istiyorsun ama bunu daha güvenli kendin için daha güvenli bir şekilde yapabilirsin "
"Bu nasıl olacak ?" hiçbirşey anlamadığım için ofluyorum (medya)
"Bilmiyorum ,sikeyim ama bilmiyorum !"
Aklıma gelen ve değişen hayatımı kökünden değiştiricek olduğundan haberim olmayan ilk fikri Justin'e söylüyorum
"Sevgilim olup beni korumaya ne dersin Hero ?"
BİEBERGASM'A BAĞLAMAK İÇİN NELER YAZMIŞIM AMK :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate And Love
FanfictionNefrete bulanmış bir aşktı bizimkisi , çoğu zaman acıtan,pek bir geçmiş olmadığı halde can yakan geçmişiyle.. Yan yana olmamız bize sadece acı veriyordu.Ama aşkta bu değil mi zaten ? Canın yandığı halde yanında durduğun ...