Yazar;
Genç kız tam gidecekti ki Justin kolundan tutup onu kollarının arasına hapsetti.Sıkı sıkı sarıldı kokusunu içine çekti ,ve tekrar tekrar özür diledi.Justin yaptıklarından çok pişmandı;
-“Bak Selena ben gerçekten özür dilerim,ben hayatımda hiç sevilmedim.En son dört yaşımdayken sevildim.Babam öldükten sonra gördüğüm tek şey kötülük oldu.Üvey annem beni kendinden hep uzak tuttu.Ben insanlardan gördüğümü onlara uyguluyorum.Aşşağılamak,dalga geçmek ,kendini uzak tutarak affet beni Selena.Sen-sen benim bütün kurallarımı çiğnedin.İlk defa senin kadar sevgi dolu birisini gördüm.Affet beni..
Selena’nın İç Sesi;
Bu dram küçük Emrah’ı bile ağlatır, olum bu hikaye ne lan ühühü !O değil de bu öküz benim belimi çok sıkıyor nefes alamıyorum lan alo Justin ordamısın .Duydu galiba ellerini gevşetti geri çekiliyor pis su aygırı! Ben iki saniyeliğine bile ciddi olamıyorum amk ! Bu Justin niye bana elini uzatıyor! Ne demeye çalışıyon Justin .Yks bu bi evlnme tklfmi.s.s.Bende içimdek kezoya ne oldu bayadır sesi çıkmıyor diyodum ! -_-.
-“Hadi ver elini Selena “ Bu Justin iyice niyeti bozdu ne demeye çalışıyor lan bu.
-“Ver elini bir daha bırakmam, sende bırakma olurmu ? Gerçi bugün elini veren yarın götünü verir ama sen ilk götünü verdin “ deyip gülüyor.Şaka yaptığını bildiğim için alınmıyorum hatta hafif hafif kıkırdıyorum.Pis öküz!
-“Hadi elim ağrıdı ya”
-“Üf tamam be iki dakka romantik oluyorsun sonra şıçıyorsun!”
Justin’nin eli yorgunluktan tam inecektiki elini tuttum ,suratıma onunki gibi yamuk bir gülüş yerleştirdim ve konuşmaya başladım;
-“Ha sakın yanlış anlama elin yorulmasın diye :D” ya alırlar havanı öyle fazla girmiceksin havaya.
-“Hımm eminim öyledir,bayılıyosun dimi bana .Kim bayılmazki ?” ve günlerdir içimden söylediim kelimeyi bi anlık kızgınlıkla söyliyiveriyorum
-“Ayy götüm ! Hii ben içimden konuşuyodum ya bi an da dışıma çıktı “
-“Sen hep içinde bana küfür mü ediyorsun hanımefendi?” Heh götün yiyorsa şimdi cevap ver Selena ne dicen,ya da Mahmut Tuncer gibi kıvırırım…..evet evet konuyu değiştirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate And Love
FanfictionNefrete bulanmış bir aşktı bizimkisi , çoğu zaman acıtan,pek bir geçmiş olmadığı halde can yakan geçmişiyle.. Yan yana olmamız bize sadece acı veriyordu.Ama aşkta bu değil mi zaten ? Canın yandığı halde yanında durduğun ...