Bu bölümü Elvin'e ithaf ediyorum .Çok tatlısın
Gerçekten yoğun günler yaşıyorum özellikle Selena hayatıma girdikten sonra .Şaşırma diye bir duygu hiç beslemiyorum zaten neden mi bu aralar çok fazla oluyor ve ben alıştığımdan şaşırmıyorum artık.
Selena Barbara'yı yaka paça dışarı atalı 2 3 dakika oluyor benim ona ağzı açık bir şekilde baktığımı görünce koca bir kahkaha patlatıyor.Ben de olayın şokunu atlatıp Selena'ya durumu açıklamaya çalışıyorum ama o buna izin vermiyor ve beni sonsuz mutlulukla doldurucak o cümleyi kuruyor 'Sana güveniyorum' ben de ona kocaman sarılıyorum ve aklımdan hiç fesatça birşey geçmiyor gerçekten. Hayatımda ilk defa bir kadına karşılıksız ,kendim istediğim için sarılıyorum.
Zil çalmasıyla gözlerimi deviriyorum bunun üstüne Selena'nın yüzündeki gülümseme genişliyor ve benden ayrılıyor.Ben de paytak adımlarla kapıyı açmaya gidiyorum.Lütfen sinirlerimizi bozcak biri gelmiş olmasın lütfen ! Lütfen! Lütfen! Lütfen! Lütf-
Siktir !
Kapıyı açtığımda gördüğüm yüzle donakalıyorum.Ne işi varki bunu burda ne halt yemeye gelmiş .Kesin bir bokluk var demedi demeyin!
***
Benim bundan sonra hiç olmaz dediğim şaşkınlığım Selena'nın sitemeleri ,ve üzey annemin soğuk bakışlarıyla geçen 10 dakika kimse konuşmuyor ve üvey annemin derdinin ne olduğunu gerçekten merak etmeye başladım.Şu an burnumdan soluyor olsamda merak ediyorum.Sonra biricik annem (!) konuşmaya başlıyor
-"Kim bu kız ?" Hyatımın anlamı,bana sevmeyi öğreten,bana ilk kez hayır diyen hayatımın sonuna dek birlikte yaşamak istediğim kadın, kadınım oldu mu ?
-"Neden soruyosun ,ne yapıcaksın?"
-Bak bu kız" diye cümlesine devam etmeye çalışıyor ama Selena susma orucunu bozup onu bölüyor
-"Selena efendim" diyor anlamamış olacak ki kaşlarını çatıp kafsını sağa eğiyor Selena da bunu üstüne açıklıyor "İsmim bu kız değil Selena" diyor o altında imalar dolu gülüşüyle .Pattie ise bunun üzerine gözlerini deviriyor ve Selena'ya bildiğin emir veriyor.
-"İyi o zaman 'Selena' bana su getirirmisin?" tam hayır getiremez diyecekken Selena homurdana homurdana mutfağa gidiyor.O gittikten sonra bende ayaklanıp hesap sormaya başlıyorum
-"Ne bu tavırlar şimdi neden geldin İtalya'dan ne halt yemeye geldin " diye köpürüyorum cümlemden sonra o sakin tavrı silinip gidiyor ve sinirle ayağa kalkıyor
-"Doğru düzgün konuş benimle !"
-"İstediğim gibi konuşurum söyle niye geldin"
-"Tabikide senin arkanı toplamaya geldim attığın her adımdan yediğin her halttan haberim var .Bu kız adı Selena mıdır nedir çabuk kurtuluyosun ondan onun diğerlerinden bi farkı yok !"
-"Ne diyosun sen ha ! Kimsin de benim yerime karar veriyosun ! O dediklerinin hiçbiri olmiyacak!"
-"Kim olduğumu sen de biliyorsun sana neler yapabileceğimide .Sadece o cinayeti senin işlediğini söylerim olur biter .Karar senin !" Onun haklı olmasından nefret ediyordum ama haklıydı onun kim olduğunu biliyordum bana ne yapabileceğinide beni şüphesiz ki seçim yapmamı istiyordu ya özgürlüğüm ya da SELENA.Hapise girmek istemiyordum .Hem o bir kazaydı ... Ben ben isteyerek öldürmemiştim onu ..
-"Şu hayatına bak bir !" 1-0 öndeydi .Şimdide üstünlüğün vermiş olduğu güçle bağırrıp çağırıyordu. Sızlayan burnumdan ağlamak üzere olduğumu fark ettim ama şu an ağlarsam bu onu 2-0 öne geçirmekten başka birşey yapmazdı!Derin bir nefes alıp bu duygudan kurtuldum
-".." Hiç bir cevap vermeyip onu dinliyordum sadece elim ayağım titriyordu.Gene sinir krizlerimden birine girmiş olmalıydım.Suskunluğumdan sıkılmış olacak ki cık cıklayıp etrafında dönmeye başlamıştı .O sırada Selena yüzünde en masum gülümsemesiyle kapıda elinde bir bardakla belirivermişti.Eliyle kapıyı işaret edip bağırmaya başlamıştı.
-"Al bu orospudan yak" Söylediği her kelime kalbimi delip geçiyordu.Sonra büyük bir gürültü duyuluyor döndüğümde Selena'nın bardağı düşürdüğünü görüyorum .Ona doğru döndüğümden gözlerimin içine bakıp onu savunmamı istiyor.Suskunluğum canını yakmış olacak ki gözleri doluyor.
-"Hangi orospu senin t-shırtünü giyecek kadar değerli oldu"
-"Ne diyorsunuz siz ya" Selena'nın cevap vermesinden hoşnutluk duyuyor çünkü şimdi bana bir soru sorup tercih yaptıracak.
-"Ne değilmisin yoksa ? Gel bir de Justin'e soralım öylemi değil mi Justin ?!" Selena sorunun cevabından o kadar eminki bardağa basmamaya çalışarak iki adım öne çıkıyor ve cevabımla onu bitiriyorum,yerle bir ediyorum.Allah benim belamı versin.
-"Öyle"
Selena söylediğim kelimeden sonra yüzüme öyle bir bakış atıyor ki ... Bakışlarıyla öldürebilen biri varsa o kesinlikle Selena! Arkasını dönüp kapıya doğru yönelecekken ayağı yerinde kalıyor ve hareket edemiyor ayağına baktığımda koca bir cam parçasının ayağına girdiğini görüyorum ve yıllar sonra ağlıyorum..İlk defa birinin canı yandığı için canım yanıyor.İlk defa birini önemsiyorum onun için endişeleniyorum.İlk defa birinden özür diliyorum.İlk defa birine sığınıyorum.İlk defa birine süprizler yapıp onu güldürmeye çalışıyorum...Ve bütün bunları sadece ismini ve gülüşünü bildiğim bir kız için yapıyorum....
Selena'nın çıkıp gittiği kapının ardından bakıyorum.Canım acıyor onu üzmek kırmak istememiştim.Kapının önün eçıkıp etrafa bakıyorum .Onu tekrar bulabilecekmiyim bilmiyorum ona kendimi affetirebilecekmiyim bilmiyorum.Bana eskisi gibi bakıp gülümsüyecekmi bilmiyorum(Medya)
Bildiğim tek bir şey var Selena'yı kaybetmek istemiyorum...
UNUTTUNUZ BENİ DİMİ ALÇAKLAR ! ŞAKA LAN ŞAKA BEN BİLE UNUTMUŞTUM KENDİMİ BANA DA KÜFÜR EDEBİLİRSİNİZ KIZMAM ANLARIM :D .HİKAYELERİMİ KALDIRMAYI DÜŞÜNOYUDUM O ARA TATİLE ÇIKTIK KALDI YANİ.ÖZÜR DİLERİM <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate And Love
FanficNefrete bulanmış bir aşktı bizimkisi , çoğu zaman acıtan,pek bir geçmiş olmadığı halde can yakan geçmişiyle.. Yan yana olmamız bize sadece acı veriyordu.Ama aşkta bu değil mi zaten ? Canın yandığı halde yanında durduğun ...