-'' Tamam tamam Kabil edicem'' olacak
-'' Bi sabah duşuna ne dersin dicektim? Birlikte?
-'' Ne ya sen kafan iyimi * Justin 'in söyledikleri Selena'nın kulağında çınlıyordu saçmalıyosun.
Selena'nın İç Sesi;
Bu çocuk harbi mal ne dediğinin Farkında degil, Nasıl Bir yüzsüzlüktür bu ya, en basta biz sevgiliyiz çıkıyoruz de bana hiç söz hakkı verme sonra bide okulun önünde herkese rezil et, ben ölmek istiyim ölmeme Izin verme, Buraya getir bagir çağır, sonra duş alalımmı de ? Oha lan neler yaşamışın ben arkadan bi fon müziği Verin'' Küçük Emrah'a '' bağlıcam şimdi.Şunun suratındaki küstahlığa bak ya Dünyayi satsalar umrunda olmaz çocuğun ama 1 dakika Kesin dünyayi satın alır şu eve bak abi çocuğun bi odası bizim bi ev . Lan şu vazolar altınmı o zaman şurdan bi kaç vazo alırsam köşeyi dönerim.Hönk ne diyom lan ben gen gitti hatlar.Justin kollarını biraz gevşetti sonunda oh.
- -'' Bak gayet açık konuştum ya banyo yapcaz ya da çocuk cümlesini bitirmeden bodoslama dalıyorum
-'' Ne ya da ne yaparsın yoksa Justin Ne Olur bişey Yapma banağğ! Acı bana olum lütfen!'' Ne oluyo olum bana İyice çostum ha!Justin'in suratını göremiyorum ama kikirdemelerini duyuyorum sonuçta kulağımın dibinde .Hoşuna gidiyor bu hallerim hayvanın.Kollarından bi anlık boşlukla sıyrılıyorum.Dünya Şampiyonluğuna koşar gibi kapıya doğru koşuyorum,kapının kolunu aşağıya indiriyorum.Dank niye açılmıyo lan bu ! Açıl ne olur açıl bak burdan çıkim ne istersen yapıcam.Karı kız ne istersen getiricem yanına valla bak.Of amk gitti gene kafa ne diyorum ben.Beni kendi iç dünyamla saçmalamaktan kurtaran Justin'in o hain sesi oluyor.
-''A-aa ne olmuş kapıya açılmıyor mu yoksa ? Seni öküzseni.Tipe bak ya evlat olsa sevilmez.Yani hani şimdi tipsiz olduğundan değildehoş çocuk yani ya bayıldığımdan değilyakışıklı yani fazla değill ama yan-Off ne diyorum ben yok yok bu Justin benim piskolojime hiç iyi gelmedi.Neyse cevap verim artık saygılarımla :3
-''Sen kitledin dimi kapıyı ,sonra anahtarı aldın hepsini hesapladında yaptın dimi öküz? Anlamıyosun dimi istemiyom senle duş almak falan!
-''Hm tamam o zaman bi oyun oynayalım,oyunu kazanırsan evine gidersin,ama ben kazanırsam-''
-Öf tamam be anladık oyun ney ?Bak onda da bir piçlik yapma adil ol !
-''Woooow tamam güzelim sakin!Körebe oynicaz? Nasıl adil ama dimi ? ""yok adil değil Justin.Sanki kendisinin olimpiyat dalında madalyası var.Hadi kızım Selena göster kendini.
-"Tamam,anlaştık sen kör ol ben ebe"diyorum herzaman ki bilmiş tavrımla.Justin koca bir kahkaha patlatıyor.Sonra kıçını bana dönüp çekmeceden flor gibi bir şey çıkarıp yanıma yaklaşıyor.Sırtını bana dönüp elindeki florı bana uzatıyor.Ve konuşmaya başlıyor"
-"Şunu bağla fazla sıkma fazlada gevşek bırakma sonrada bir öp"biraz duraksadıktan sonra"Yani şans öpücüğü."Dedikten sonra sevimli bir bakış atıyor.Bende biraz ona özenip öküz gibi kafasını öne itiyorum ve gözünü elime verdiği florla bağlıyorum.Sonra tam oturduğu yerden kalkacakkken yanağına koca bir öpücük konduruyorum yüzündeki üzüntü ve ümitsizlik yerine sapık ve her zamanki yamuk gülüşüne bırakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate And Love
FanfictionNefrete bulanmış bir aşktı bizimkisi , çoğu zaman acıtan,pek bir geçmiş olmadığı halde can yakan geçmişiyle.. Yan yana olmamız bize sadece acı veriyordu.Ama aşkta bu değil mi zaten ? Canın yandığı halde yanında durduğun ...