...czyli regulamin, i inne pierdoły aby wszystko było jasne...
R E G U L A M I N.
OO1. proszę o styl książkowy, według mnie zdecydowanie jest czytelniejszy, łatwo się nim obsługiwać i nie oszukujmy się, inne style pisania chyba już wymarły,,, Oczywiście wspominając o stylu książkowym nie mówię, że od razu mają być ogromne odpisy na kilka wiadomości, warto się przystosować do partnera, z którym się aktualnie pisze i wtedy wszyscy będą raczej zadowoleni.
OO2. formularze, chciałabym aby były dopracowane. Odpuszczam w nich charakter bo opisywanie go zajmuje (przynajmniej mojej osobie) wieki a potem i tak do wielu rzeczy się tam nie stosuje. Jednak nie p r z e s a d z a j m y i nie popadajmy w skrajność. Trzymajmy się raczej jednego charakteru postaci ajegle zmieniała by się codziennie w kompletnie inną osobę. Zamiast charakteru (który będzie zawarty jako jeden z podpunktów ale nie będzie on obowiązkowy) prosiłabym żeby chociaż jakoś krótko opisać historię naszej postaci, wiem też, że dużo rzeczy wychodzi później w tak zwanym praniu ale ogólnikowo zawsze można coś napisać, no nie?
OO3. czas czy to przy pisaniu jakiejś akcji czy innych pierdołach odnosi się do naszego czasu rzeczywistego. Aczkolwiek można to trochę ponaginać i się obejść bez tego tylko warto aby o tym wspomnieć, w którejś z wiadomości aby nikt nie miał żadnych wątpliwości.
OO4. co do bohaterów, mam nadzieję, że nie zatrzymamy się na samych królewiczach i księżniczkach bo byłoby to nudne. Przydałaby się jakaś służba, zwłaszcza, że zakazane związki typu gwardzistaxksiężniczka czy też pokojówkaxksiążę czy inne cuda (ale bym zobaczyła jakiś ship typu księżniczkaxksiężniczka omg omg) są jak najbardziej d o z w o l o n e. Tylko wiecie jest to zakazane w królestwie ale zasady są po to by je łamać, nie? Tylko jak was ktoś przyłapie to taki przyps trochę będzie. Nawiązujcie przyjaźnie na lata, znajdźcie sobie wrogów,,,ogółem żeby się tutaj dużo działo
OO5. hasło to znak zodiaku waszej postaci ;))
OO6. Przekleństwa, narkotyki, alkohol, sceny 18+...wszystko dozwolone ale w umiarze, i to dużym umiarze bo nie chciałabym aby co druga scenka tak wyglądała.
OO7. no i moje ulubione przypominajeczki, jako, że jest to moje roleplay to pozwolę sobie na zasadę by nie upominać się co pięć minut i nie wysyłać masy wiadomości. Jest szkoła i nieszczęśliwie postanowiłam się zmobilizować do zrobienia tego roleplay tak późno. Dlatego szanujmy się i proszę aby przypominać o sobie po godzinie czy kilku. A jeżeli ktoś nie odpisuje to wyjaśnijcie to sobie na pv, może ma gorszy dzień bądź jest zawalony pracą. A, i co do tego proszę by mówić mi o dłuższych nieobecnościach, wszystko na spokojnie.
OO8. Nie będę przyjmować postaci nierealistycznych, wyidealizowanych czy innych tego typu.
OO9. Kandydatki będą odpadać poprzez głosowanie książąt. Oczywiście najpierw będą odpadać te nieaktywne a później zrobi się ciekawiej.
O10. Tutaj wprowadzę taką moją zasadę. Wylosuje 6 kandydatek i 2 książąt. W ich krwi będzie płynąć magia. Oczywiście nie jest ona mile widziana w świecie ludzi dlatego też będą musieli się ukrywać albo... Może się to źle dla nich skończyć.
O11. Będę potrzebować jednej osoby, która wraz z moją postacią będzie prowadzić pocztę zamkową oraz gazetkę z najgorętszymi newsami z zamku.
CZYTASZ
𝕕𝕣𝕚𝕧𝕖𝕣𝕤 𝕝𝕚𝕔𝕖𝕟𝕤𝕖 𝕀𝕀 𝕋𝕙𝕖 𝕊𝕖𝕝𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪
Romance【"'Cause you said forever now I drive alone past your street..."】