Milyen a jó CP OC könyv?

250 9 4
                                    

FIGYELEM!
EZ A RÉSZ SAJÁT VELEMÉNY! ÉN CSAK SEGÍTENI SZERETNÉK AZ ÚJ CREEPYPASTA ÍRÓKNAK! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM!

Hilihalihalihó!
Ebben a részben arról fogok beszélni hogy szerintem milyen a JÓ creepypasta OC könyv.

Szerintem azért fontos erről beszélni egy Cp fannak, és erről olvasni, mert tudjátok én már nagyon unom azokat a sztorikat, ahol személyünk egy féldémon(ez a leggyakoribb) vagy egész démon, és TERMÉSZETES ö a legerősebb, mindenkit megöl, összejön vagy Jeffel, vagy Bennel, akivel MINDENT megtesznek a szerelemért, mert ugye egy eredetileg normális épp ésszel rendelkező lány pont egy gyilkosba lesz szerelmes. Az egészben nincs logika, random embereket megölnek az utcán és ezt SENKI SE HALLJA. Utalják a szüleiket aki veri őket, az anyja és/vagy apja meghalt, kiközösítik a suliban, a pasiját ellopta az osztály krvája... Stb, stb...

Szerintem ebből könnyen le lehetett szűrni hogy mire céloztam.
Ezzel az egészet csak az új írókat szeretném megmenteni, mert az ilyen már LERÁGOTT CSONT.
Komolyan mondom.
És ez már idegesítő is tud lenni.
Ha én meglátom egy Wattpad sztorit amely így kezdődik:" Sziasztok Papszikszallaglóhere vagyok (mert nekik mindig ilyen nehezen ki mondható nevük van) és a szüleim vernek, akiket multhéten megöltem, lelkiismeret nélkül. A suliba is bántottak, de őket is megöltem mert miért ne. Aztán gyilkoltak és minden nap haza mentem a pokolba, mert ugye én egy démon vagyok és Zalgo az apám. Ja meg creepypasta lettem. Tegnap jöttem össze Jeffel...."- akkor én AZONNAL abbahagyom az olvasását mert ezt már fizikailag fáj olvasni!

Mellesleg egy addig épp ésszel rendelkező embernek, nem hogy mentális, de már szinte fizikai fájdalmat okoz. Ez a gond a könyvekkel, túl könnyen kezelik ezt a "gyilkolás" szót.

Ja meg az tetszik hogy ne már. Vegyük észre magunkat. Mindenki démon!
De ez a mai világ legnagyobb trendje ha démon vagy az "menő"...
Nem. Kurvára nem menő.
Elmondom milyen egy igazi démon:
A pokolban szenved SZÓ SZERINT AZ ÖRÖKKEVALÓSÁGIG. Hiddjétek el nekem, a démon nem ugrál ki a pokolból embereket ölni. Csak úgy... Ja meg ilyen NAGGYON MENŐ szupererőkkel sem rendelkeznek. Tudtommal.

Úgyhogy annyi hogy:

LEGYETEK KREATÍVAK!

Alkossatok valami újat!
Amit még nem láttatok sehol, ami nem megszokott.
Írjátok úgy, hogy amikor az olvasó olvassa, úgy gondolkodjon a végén, hogy:"Vajon mi lesz a következő részben?"
De a következő részt úgy olvassa hogy:"Na erre pont nem számítottam!

Úgyhogy remélem hogy lesz VALAKI aki elolvassa ezt, és készít valami egyedit!
Kérlek hogy jelöljetek meg benne hogy had olvassam el és had mondjam azt hogy:"Wow!"


Ha szeretnétek meg ilyen vélemény kifejtős részeket olvasni azt írjátok meg kommentben, és azt is hogy miről legyen szó!

Köszönöm hogy elolvastad, és ha tetszik, és eggyetértesz, azt írd meg a kommentszekcióban!
Na hilihalihalihó!

𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂 HÜLYESÉGEK//hun🇭🇺// Where stories live. Discover now