OLVASD VÉGIG! FONTOS KÉRDÉSEKRE KAPSZ BENNE VÁLASZT!
Kegyelem és békesség.
Na gyerekek ami ma velem történt abban nagyon meghatódtam és előtört bennem az az érzés hogy ezt muszáj leírjám mert egyszerűen amit ez a 16 éves lány művelt a nagyon tiszteletreméltó❤️🙏
Éppen tiktokon böngesztem és ugye rám mindenhol rámtalál az Isten, ezért egy videó keretében arra következtetésre jutottam rá, hogy egy családtagunk elvesztése során, nem lesz mindenki depressziós, mint ahogy globálisan történik, és ahogy a Wattpad storikban is előadják.
Egy 16 éves lány aki akkor tért meg miután meghalt az apja.
Elmondása szerint Istenben találta meg a nyugalmat az örök szeretet.
Vezet egy naplót amiben Istennel beszélgetett. És nem. Nem úgy mint ahogy elképzeljük. Nem úgy mint egy ember társunkkal. Hanem Isten jeleket adott neki és ezt úgy írja le mintha szemtől szembe beszélgetnének vele.
Leírja hogy milyen szomorú volt amikor meghalt az apja, de Isten segített neki legyőzni a nehézségeket!Úgyhogy testvéreim, én intelek titeket ugyanerre az útra.
Bármi történjék veletek, tegyétek le Isten előtt és ő segít felállni ha elestek. Fizikailag is de most mentális dolgokról beszélek. Ha kérdésetek van hozzá, ő kűld jeleket, amikből nektek rá kell jönnötök mit akar mondani.
Lehet ha leldáúl nagyon rossz sztorit írtál, egy író épp akkor teszi ki a hibáit amikből te is tanulsz!Ja és egy utolsó...
A "hitetlenek" mindig azzal a kérdésekkel jönnek hogy peldáúl:
"Jaaaaj. Ha Isten létezik akkor miért lessz valaki beteg, meg rákos meg minden?"
Nos. Isten nem rosszat akar, hanem próbák elé állít, hogy megnézze: elég erős-e a hited.
Vagy néha ezek büntetések! Azzal jössz hogy a rák egy egyszerű betegség és simán átvészeled? Hát akkor tessék! Próbáld ki milyen!Hitetlenek: Büntetések és próbák ide vagy oda! Mi van azokkal a gyerekekkel akik halva születnek?
A gyermek egy ajándék. Amit Isten megad, de vissza is veheti.
Hitetlenek: Jó... De mi van azokkal a gyilkosokkal akik embert ölnek? Aki meghalt nem tehetett róla hogy meghalt. Hova kerül az akit megölnek?
Attól függ hogy milyen életet él aki meghalt. A gyilkos egyértelműen a pokolba. Azzal hogy meghalt lehet sikítása miatt a szomszédok hívták a rendőrséget, és lehet hogy most az emberünk meghalt, megmentett nem tudom mennyi életet!
Akármilyen kérdesetek van még ezzel és mással kapcsolatban írjátok meg nyugodtan a kommentbe. Ez tudom kicsit nem megszokott rész volt de fontosnak találtam hogy leírjam. Hilihalihalihó!❤️~
VOUS LISEZ
𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂 HÜLYESÉGEK//hun🇭🇺//
FanfictionIgen, igen itt lesz creepypastas horoszkóp, ask creepypastákat.....(Itt lesz ship is nyugi) itt-ott 18+