Figyelem
Aki magán ezeket tapasztalja, az NE EMGEM SZIDJON, hanem gondolkodjon el.Ezek még egy NAGYON NAGYON FANTASY storyban elmennek, de ha valakinek reális a gondolkodása, az ezekre fektessen hangsúlyt.
Ebben a részben még szó lesz egy IGEN TABU témáról.
Megértésüket köszönöm.Hát igen.
Szerintem ezek már mindenkinek az agyára mentek.
Úgyhogy leírom, mit NEM tudnak elfogadni a Wattpad CP FF írók:
•Jó néhány pisztoly erősebb mint 1 kés
•A rendőrök nem hagyják abba az üldözést, ha a gyilkos az erdőbe megy
•Egy idáig mentálisan teljesen egészséges ember nem bírja el lelkileg egy ember megölését
•A démonoknak nincs végtelen hatalmuk, és még olyan nagyon menő erejük se
•Nem mindenki akar téged
•Attól még hogy bántanak a szüleid és/vagy osztálytársaid, nem muszáj megölnöd őket
•Valószínüleg egy gyilkos, nem tud szerelmet irányítani egy másik embere felé, mert ő mentálisan beteg, és egy pszihopata/szociopata
•Egy égett bőrű, felvágott szájú, fehér bőrű srác nem épp a legvonzóbb a valóságban. Slendy még úgy valahogy elmegy, de azért na.
És a ráadás...
•Attól még hogy te lgbtq+ tag vagy, nem kell mindenkinek annak lennie.
Az utolsóról beszélnek egy kicsit...
Pár nappal ez előtt egy sztorit, amiben főszereplőnk aszexuális(mellesleg ha TE 9 éves vagy még nem tudod eldönteni magadról) és mindenki lgbtq tag volt rajta kívül is.Ha egy gyilkos, aki mentálisan BETEG és PSZIHOPATA ő LE SE FOGJA SZARNI HOGY MILYEN A SZEXUÁLIS IRÁNYULTÁGA(max aszex vagy hetero)
AZ ILYENEKNEK A BOLOND KÓRHÁZBAN A HELYE. MEG EGY GUMI SZOBÁBAN.
ÉS VEKKÉP NEM FOG ROMANTIZÁLNI EGY CSAJJAL AKIT 2 NAPJA ISMERT MEG.
MAX HA MÁR 4 ÉVE ISMERIK EGYMÁST.Phuu... Bocsi... De ezt ki kellett adnom magamból...
Csak most annyira felbaszott egy sztori... Remélem atérzitek...Ezen az oldalon nem szeretek ilyen toxikus és tabu témákkal foglalkozni, de én csak el szerettem volna mondani hogy milyen könyveket ÉRI MEG olvasni.
És itt kérlek titeket, hogy ajánlatok (ha tudtok) egy olyan könyvet, amiben NEM KLISÉS.
Mert ezekkel már tele van a tököm! Néha rá bukkanok 1-1 jóra, de sajnos az olyanokat KEVESEN OLVASSÁK.Nekem most mondjuk nagyon tetszett shadow_666_13 könyve.
Cím: Az életem egy hazugság.
Szerintem nagyon kreatívra sikeredett.
Tudom ajánlani, és lehet furcsa, de legjobban AZ EGRI CSILLAGOK-hoz tudnám hasonlítani.
Lehet ezt így szokatlan hallani, de azért mert az egri csillagok-ban az Egri várról is csak a 300. oldalon esik szó, és így van egy a creepypastákkal is a Shadow könyvében.Az (asszem) 15. résznél történik meg az első gyilkosság a könyvben, amit mégcsak nem is a főszereplő követett el, és ezzel hiddjétek el, nagyon érdekessé lehet tenni egy könyvet!
Úgyhogy őszintén csak ajánlani tudom, nézzétek bele!
Köszönöm hogy ezt a részt elolvastátok.
Ha tetszett, vagy nem, ezt jelezzék a kommentben.
Legyetek jók.
HILIHALIHALIHÓ!
ESTÁS LEYENDO
𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂 HÜLYESÉGEK//hun🇭🇺//
FanficIgen, igen itt lesz creepypastas horoszkóp, ask creepypastákat.....(Itt lesz ship is nyugi) itt-ott 18+