Eyeless Jack X reader(cringe)

105 8 4
                                    

Figyelem:
Ez a rész epilepsziás rohamokat okozhat.
E-mellett még a krónikus betegeknél STROKE és SZÍVROHAM is jelentkezhet.
Megértésüket köszönöm.
Csak az erősek maradnak itt.
Én is így tettem.

Sziasztok. A nevem ROMÁN MSZTYISZLAVIVNA. De mindenki Lilikének hív.
Szerintem démon vagyok mert tegnap valami kimászott a WC-ből és furcsa alakja volt.

Azt mondta hogy fizessen be a számlákat. Szerintem itt minden jel arra utal hogy egy feldémon vagyok és Zalgo az apám.

Lementem a pokolba napközi után hogy megkérdeztem hogy ő az apám-e. Azt válaszolta hogy igen.

Mivel mindig is öngyilkos akartam lenni ezért úgy gondoltam hogy elmegyek az iskolába.

-Sziasztok.- mondtam felcsillogóztatósan

-Viszlát.- mondta az osztály ribije és belém döfött egy kést, amit legálisan hoz az iskolába

Mivel nálam illegálisan van egy hatalmas kard, ami balta, kés, szike, és vasvilla egyszerre, ezért úgy gondoltam hogy megölöm.

Miután megöltem hazamentem.

-Utállak.- fogadott anyám.

Erre az volt a válaszom hogy őt is megöltem. Ebben az az érdekes hogy ő már 8 éve meghalt egy autó balesetben.

Aztán lefeküdtem aludni.
Arra keltem fel hogy valaki fogdossa a sejhajomat.
Mire felnéztem láttam hogy ez csak a szél, úgyhogy bezártam az ablakot.

Mikor kinéztem megláttam egy magas faszit az erdőben ácsorogni.

Nagyon hideg volt. Lehet egy koldus. Mivel jó szívű volt, ezért úgy gondoltam viszek neki valami kabátot, hogy ne fázzon.

Felkaptam egy átlagos, hétköznapi, itthoni ruhát:

Felkaptam egy átlagos, hétköznapi, itthoni ruhát:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Kiszaladtam. Megláttam hogy nincs arca. Megijedtem. De sebaj, attól még biztos fázik. Mivel koldus.

Odaadtam neki a kabátot. De túl kicsi volt neki. Mivel ilyen kedves voltam, ezért elvitt hogy legyek creepypasta.

Ehhez meg kéne ölni még valakit mert 3 a magyar igazság.

Megláttam egy kék kapucnis fiút az utcán. Odaszaladtam hogy megöljem.

De ekkor...

Megcsókolt.

Omg annyira cuki- gondoltam magamban.

-Szeretlek. -mondta.

-Én is.- mondtam.

Aztán elmentünk a creepypasták kunyhólyába. Ez egy kastély. Szép.

Mikor bementem megláttam egy retro bohócot. Megöltem mert irritált. Egyébként semmi okom nem lett volna rá csak na. Senki sem szereti, én miért szeressem.

Ekkor egy fehér képü gyerek oda jött hozzám és azt mondta az alkoholszagú lehelettével:
-SZIA.

-Hello.- mondtam felkavarodvaltanon

Ekkor megcsókolt.

Jack ezt nem tűrte és megölte.
Durva.

-Na és most mi legyen.- mondta Jack.

-Már megvolt a szerelem miatti gyilkosság, a dráma, a váratlan találkozás, L. J. utálata. Mi maradt ki?- mondtam

-Ja a $€X.- mondta

-Tényleg.- mondtam

Aztán kúrtunk.

Jó volt.

-Most akkor apa leszek.- mondta varatlalhatatlanul Jack

-Én meg anya.- mondtam

Aztán született egy gyerekünk akit úgy neveztünk el hogy MISZTISZLAVIVjack.
Gyönyörű név. Illik hozzá. Nagyon jó a creepypastak között. Jó hely nekem.

"Itt Jack karjaiban~"

Köszönöm annak az embernek aki suicide hajlamai ellenére is elolvasta ezt a szöveget.
Hát az biztos nem normális.
Na ennyi lettem volna.
Legyetek jók.
HILIHALIHALIHÓÓÓ

𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂 HÜLYESÉGEK//hun🇭🇺// Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang