Teóriám

116 8 13
                                    

Van egy teóriám.
Nem tudom mit gondoltok róla, vagy csak én rendelkezem ennyira mindent túl komplikáló elmével, hogy ilyenek az eszembe jutnak, deee...

Nos mindenki ismer legalább 1 tipikus Cp lettem creepypasta storyt, amiben Slender ossza a parancsokat. Mindenkiről tud mindent. A világ összes emberéről vannak adatai.
De az a lényeg, hogy ő abszolút MINDENT tud. Szinte minden storyban így mutassák be.

Na de itt van erről a véleményem:
Lehet elsőre furcsa lesz így hallani, de szerintem ezekben a történtekben Slendy Isten szerepét játssza.
Gondoljatok csak bele:

•Sosem olvastuk volna hogy szerelmes. -A bibliában ugyanez a helyzet Istennel.

•Mindent tud. Mindenkiről. -Hát igen Isten is ilyen.

•Amit parancsol, azt csinálják a "szolgái" akik általában úgy szimplán a többiek. -Mondanom sem kell a keresztényeknél is ugyanez a helyzet, csak mi nem szolgák vagyunk hanem követők. Ez egy kis különbség de még mindig nagyon hasonlít.

•Érdekes varázslatok. -Szerintem le se kell írnom hogy ebben is mennyire hasonlítanak.

•Nagyon nagy a hatalma. -Ez szerintem egyértelmű a másik féllel is. Csak ugye Istennek a legnagyobb.

És még egy dolog.

Azon is gondolkoztam, hogy Slendy itt a cp-nél egyben valami ROSSZ ISTEN is. Nézzük csak meg jobban. Elősszor is:
Ölnek, lopnak, csalnak, hazudnak.
Magyarán semmi jót nem csinálnak.

Az ellentétes féllel ugyanez a helyzet, csak az ellentétes verzióban:
Ugye Isten arra inti tanítványait hogy a jót cselekedjék.
Ez az egész egyébként egybe van foglalva 1 mondattal:
"Szeresd az Uradat a te Istenedet, és fele barátodat mint magadat."
(asszem)

Úgyhogy szerintem, ez az egész történetek, amíg a Creepypasta FF-ről szólnak, keresztény utalásokat tartalmaznak.

Valahogy így:

•Slendy - Isten

•A többi CP - Isten követői

•Az új tag aki TE vagy. Aki saját magadat teszed bele a cp-k életébe, tehát a karaktered - Az a személy aki csak most ismert rá igazán a kereszténységre, és most dönti el hogy oda akar tartozni.

•Zalgo - A Sátán(ha jobban megnézzük, Zalgo valamilyen oknál fogva mindig is haragban volt az összes Cp-vel. Neki is nagy az ereje és igazán nagy serege van. Ez kb úgy jön ki hogy rossz a rossz ellen, ki nyer? Ukrán elnökválasztás xD)

Vagy csak szerintem?
Remélem hogy ezt most így leírtam, nem csak én leszek egyedül.

Köszönöm hogy elolvastad
Na HILIHALIHALIHÓ!!!

𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂 HÜLYESÉGEK//hun🇭🇺// Where stories live. Discover now