Asıl Testere'nin ismi John Kramer'dır. John Kramer bir et kesme fabrikasının kurucu yöneticisidir. Bu et kesme fabrikası sayesinde büyük paralar kazanmıştır. 40'lı yaşlarının sonunda kanser olduğunu ve ölmek için gün saydığını öğrendiğinde hem eşini hem de işini bırakıp bir fikir geliştirir. Tüm yaşamı boyunca insanlara yararlı hiçbir şey yapmamış John Kramer intihar etmeyi dener fakat başaramaz. John Kramer araba ile intihar etmeye çalışırken çok acı çeker ve aklına parlak bir fikir gelir. İnsanlara acı ve işkence yoluyla hayatın anlamını ve önemini öğretecektir.
Asıl Testere John Kramer'in kişilik özellikleri nedir?
John Kramer soğukkanlı, zeki, matematik bilgisi ve anatomi bilgisi yüksek, ağırbaşlı, romantik, analitik uzmanı birisidir. Ayrıca histoloji ve etolojide uzmanlaşmıştır. Ayrıca arkadaşcanlısı bir insandır, sıcakkanlı da olmayı iyi bilir. Ölümsüzlüğün sırrının ölmemekte değil, halef üretmekte olduğunu düşünür.
John Kramer'in ilk oyunu neydi?
John Kramer'in ilk oyunu çok küçük bir yerde çok basit eşyalarla geçiyor. Bir tuvalette bir fotoğrafçı ve bir doktor var. İkisi de elbette ki günahkar. İkisini de test ediyor. Doktor Lawrence Gordon ayağını ampüte edip kaçıyor. Orada kalan Adam Falkner ise Jigsaw yani Testere'nin testini geçemeyip ölüme terk ediliyor.John Kramer'in ilk oyununu kim hazırladı?
John Kramer'in ilk halefi Amanda Young tek kişilik bir tuzağa yakalanmıştı. Bu tuzağa verilen ad "Ayı Tuzağı"dır. 60 saniye içerisinde testi geçemezseniz dişinize bağlı olan metal çubuklar kafatasınızı ikiye ayıracaktır. Amanda Young yerdeki adamı öldürüp böbreğinde olan anahtarı alır ve kurtulur. Amanda Young bir uyuşturucu bağımlısıydı, bir günahkardı. Daha sonrasında John Kramer'ı bir öğretmen olarak görüp onun halefi olur. İlk oyunu Amanda Young hazırlamış, Jigsaw'a yardım etmiştir.Amanda Young kimdir, kişilik özellikleri nelerdir?
Amanda Young pek te parlak bir çocukluk yaşamamış zayıf fakat dik, güzel gözlü, ortalama 30'lu yaşlarında bir kadındır. Uyuşturucu alması sebebiyle yüzünün güzelliğini elbette ki kaybetmiştir. Tutarsız davranışları çoktur. Saniyeler içerisinde aşırı sinirlenme, aşırı kıskançlık, panik atak gibi normal olmayan şeyler geçirebilir. Ayrıca çok duygusaldır. Jigsaw'a derinden bağlıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katiller +18
HorrorKitabı okumaya başlamadan önce burayı okuyunuz.. - Bu kitap +18 için uygundur. - Kitapta kan, şiddet ve vahşet mevcuttur. - Kitabı okuyup okumamak sizin sorumluluğunuzdadır. - Kitaptan rahatsız olanlar okumayı bıraksın. - Kitapla ilgili görüş ve öne...