(1943-2021)
Rodney Alcala, yakışıklılığı ve yüksek IQ'su kurbanları cezbetmesine yardımcı olan Amerikalı bir seri katildi. 1978'de 'The Dating Game' adlı televizyon programında görünmesi, lakabı "The Dating Game Killer" ile sonuçlandı.Rodney Alcala Kimdir?
Seri katil Rodney James Alcala, 1970'lerde Amerika Birleşik Devletleri'nde en az dokuz kadın ve kızı öldürdü, ancak gerçek ölüm sayısı 100'den fazla olabilir. 1970'lerde cinsel saldırı ve diğer suçlardan hapis yattı, ancak serbest kaldığında tecavüz etmeye ve öldürmeye devam etti. Bazı Alcala kurbanlarının otopsileri, kadınları boğacağını ve ardından son öldürmeden önce bilinçlerini yeniden kazanmalarını bekleyeceğini ortaya çıkardı. Alcala bazen öldürdüğü kadınların cesetlerini de pozlar halinde düzenlerdi. 2010'da, Alcala'nın onlarca yıl önce çektiği fotoğraflar, diğer kurbanların kimliğini tespit etmeye çalışmak için halka açıldı. Temmuz 1979'da 12 yaşındaki bir kızı kaçırıp öldürmekten tutuklandığından beri parmaklıklar ardında. Alcala, Kaliforniya'da ölüm cezasına çarptırıldı, ancak 2021'de eceliyle öldü.
GENÇLİK
Alcala, 23 Ağustos 1943'te San Antonio, Teksas'ta Rodrigo Jacques Alcala-Buquor olarak doğdu. O yaklaşık 8 yaşındayken ailesiyle birlikte Meksika'ya taşındı ve babası onlar Meksika'dayken ailesini terk etti. Alcala, kardeşleri ve annesi daha sonra Los Angeles'a taşındı.
Alcala 17 yaşında orduya katıldı. Depresyona girdikten ve antisosyal kişilik bozukluğu teşhisi konduktan sonra 1964'te taburcu edildi.
California Eyalet Üniversitesi'ne girdi, ardından UCLA'ya transfer oldu. 1968'de güzel sanatlar bölümünden mezun oldu. O yıl California'dan kaçtıktan sonra Alcala, Roman Polanski'den ders aldığı New York Üniversitesi'ne kaydolmak için John Berger takma adını kullandı.
İlk Tutuklama
Alcala, 1968'de 8 yaşındaki Tali Shapiro'ya saldırdığı olay yerinden kaçtıktan sonra Doğu Sahili'ne gitti. 1971'de FBI'ın En Çok Arananlar listesine dahil edildi. New Hampshire'daki bir sanat kampındaki bazı kızlar, John Berger adını kullanan danışmanlarını bu listeden tanıdılar. Kampın dekanına söylediler ve Alcala kısa süre sonra tutuklandı, ancak çocuk tacizi suçlamasını kabul edebildi ve sadece 34 ay yattı.
Kayıtlı bir seks suçlusu olmasına rağmen, Alcala Eylül 1977'de Los Angeles Times'da dizgici olarak bir iş bulmayı başardı .
Geçmişte cinsel saldırı suçundan mahkumiyeti, Kaliforniya polisinin Alcala ile Mart 1978'de, 1970'lerde Kaliforniya'da meydana gelen bir başka seri cinayet olan Hillside Strangler cinayetlerinde potansiyel bir şüpheli olarak görüşme yapmasına neden oldu. Alcala bu suçlardan aklandı ve polis aslında farklı bir seri katille konuştuklarının farkında değildi.
Ölüm
Alcala, 24 Temmuz 2021'de California'da infazı beklerken öldü. 77 yaşındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katiller +18
HorrorKitabı okumaya başlamadan önce burayı okuyunuz.. - Bu kitap +18 için uygundur. - Kitapta kan, şiddet ve vahşet mevcuttur. - Kitabı okuyup okumamak sizin sorumluluğunuzdadır. - Kitaptan rahatsız olanlar okumayı bıraksın. - Kitapla ilgili görüş ve öne...