16.08.2019
Dennis,
Her şeyi anlatacağımı söylememin üzerinden çokça zaman geçti. Kendimde o gücü bulamadım bir türlü. Sözlü dile getirmeyi de düşündüm ama yazmaktan daha zor olacağını bildiğimden hemencecik vazgeçtim.
Nereden başlamalıyım, bilmiyorum. Sana her şeyi anlatacağım. Benim için uzun ve sancılı olacak. Zehrimi akıtacağım. Benden nefret edersin de gözlerime bile bakmazsın diye ödüm kopuyor.
Benden nefret etme lütfen.
Kafamdaki canavar dokuzuncu yaş günümde doğdu. İlk isteği kandı. Aslında her zaman kan istedi. O zamanlar ona karşı çıkamayacak kadar tecrübesizdim. Bu tecrübesizliğim benden çok şey çaldı.
Her neyse...
Devam ediyorum. O gece ailem uyuyana kadar bekledim. Beklerken canavar yanım korkunç sesiyle fısıldayıp duruyordu. Hayatımda duyduğum en korkunç sesti. Oturup hüngür hüngür ağlamak istiyordum ama uyuşmuş gibiydim. Yatağımda gözümü bile kırpmadan karşıdaki duvarı izliyordum. Bedenimi ele geçirmişti.
Saat tam on birdi. Gece yarısına az kaldığı için canavar öfkelenmişti ve fısıltıları bağırtıya dönüşmüştü. Yatağımdan yavaşça kalktım. Yataktan hiç kalkamamayı dilerdim. Orada geberip gitmeyi dilerdim. Nasıl yaptım hatırlanıyorum. Sonrası kırmızı ve bulanıktı.
Daha fazla devam edemeyeceğim. Yeni bir histeri krizinin içine çekiliyor gibiyim. Başka bir zamana kaldı devamı. Her şeyi yazacağım. Tabii kendimi gebertmezsem...
Seni seviyorum.
Lucia.🏛
Olayların başladığı noktayı yazdım. Bugün cidden güzel olacak. BRSÇS'yi yazmak cidden beni mutlu ediyor. Onuncu sınıfın başında Şevval'e yazmıştım ve sonrasında beraber kurgulaştırmıştık. İki yılı aşacak bu kurguyu oluşturalı. Benim çok tatlı ilham perilerim beni terk etmeseydi çoktan bitirmiştim.
Sizleri seviyorum. ♡
18.01.2021, 08.21|♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu ruh seni çok sevdi
Short Story⚰| angst ❝Rüzgâr esti, camlar çarptı. Bileklerindeki kan kokulu kasımpatılar sızladı. Rüzgâr esti, perde titredi. Kiraz çiçekleri dallarından kaçtı. Rüzgâr esti, dolunay parladı. Zaman çarkı ardına saklananlar açığa çıktı. Rüzgâr esti, defter aralan...