Aradan haftalar geçti. Genç adamın yüreği her geçen gün bir nebze daha yandı. Son günlerde olduğu gibi Lucia'nın evinde aldı soluğu. Evde tek değişen şey kan lekelerinin rengiydi. Artık koyu kahverengiydiler.
Sevdiği kadının bileklerini kestiğini düşündüğü berjere doğru ilerledi. Koltuğun kolçakları kana bulanmıştı. Koltuğun karşısına geldiğinde derince nefes aldı.
Düşündü, ona veda etmeden gidecek bir kız değildi. Bu düşüncesiyle beraber etrafa bakındı. Bir şeyler bulacağına adı kadar emindi. Ne de olsa tanıyordu sevgilisini. Ya da tanıdığını sanıyordu.
Kısa bir aramadan sonra Lucia'nın sürekli yanında taşıdığı eski defteri buldu. Üzerinde farklı bir dilde -tahminlerine göre Fransızca- yazılar yazan kırmızı bir kaplama vardı. Bantları söküp kapağın asıl yüzüne baktı. Koyu lacivert kapağın üzerinde altın yaldızlarla yazılmış yazı ona sevgilisiyle olan son konuşmasını hatırlatmıştı.
"BU RUH SENİ ÇOK SEVDİ."
İlk sayfayı açtı. Lucia'nın el yazısını gördüğünde zarif parmaklarıyla kalemi tutuşunu hayal etti. Daha sonrasında defteri okuyakoyuldu:
❁
11.02.2018
Dennis,
Ellerim titriyor sevgilim. Nasıl başlayacağımı inan bilmiyorum. Her şeyin başladığı -ya da bittiği- günün henüz ilk saatleri şu an.
Saatler sonra gün aydınlanacak ve canavar uyanacak. Şuh kahkahalar atarak diyecek ki:
"İyi ki doğdun minik Lucia."
İğrenç sesi yüzünden kriz geçireceğim ve saat yedide evden çıkacağım. Önce mezarlığa sonrasında seninle ilk kez karşılaştığımız kütüphaneye gideceğim.
Şu lanet günün bana kazandırdığı tek güzel şeysin sevgilim. Sen olmasan belki de kontrolü canavarıma verir ve bugünü tıpkı aileme yaptığım gibi kendi ölüm günüm yaparım.
Ama sen varsın. On bir şubatın bana kazandırdığı tek şey. Sen varsın sevgilim. Yaşama gayem, sen varsın.
Kontrolü elimde tutmak için müthiş bir çaba sarf ediyorum. Başarabileceğimi düşünmüyorum ama son noktama kadar direneceğim.
Eğer... Kafamın içinde yaşamamın bir anlamının olmadığını fısıldayan sese kulak verip yaşamıma son verirsem benim için üzülme.
Şimdilik hoşça kal!
Seni seviyorum,
Lucia.🏛
Merhaba! Sonunda bu bölümü bitirdim. Bölümler çok kısa oluyor. Kusura bakmayın. Bu bölüm zihnimdeyken çok hoştu ama buraya aktaramadım.
Lanet olası ilham melekleri!
28.01.2019, 22.45|♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu ruh seni çok sevdi
Short Story⚰| angst ❝Rüzgâr esti, camlar çarptı. Bileklerindeki kan kokulu kasımpatılar sızladı. Rüzgâr esti, perde titredi. Kiraz çiçekleri dallarından kaçtı. Rüzgâr esti, dolunay parladı. Zaman çarkı ardına saklananlar açığa çıktı. Rüzgâr esti, defter aralan...